Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در 24 ساعت گذشته هیچ مورد مرگ و میر ناشی از بیماری کووید-19 در چین به ثبت نرسید.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، روزنامه لاپرس کانادا در صفحه توئیتر خود نوشت مقامات چین روز سه شنبه اعلام کردند برای نخستین بار از آغاز شیوع ویروس کرونا در این کشور، در 24 ساعت گذشته هیچ مورد مرگ و میری به ثبت نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین نخستین مورد مرگ و میر ناشی از بیماری کووید-19 را سه ماه پیش اعلام کرد.

سناتور گراهام چین را مسئول همه گیری کرونا در جهان خواند
سناتور لیندسی گراهام در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت اگر قرار بود من تصمیم بگیرم کل جهان باید صورتحسابی را برای بیماری همه گیر کرونا به چین بفرستند. این سومین بیماری همه گیر است که از چین بروز می‌کند.
 
کاهش مبتلایان در چین و کره جنوبی
شیوع ویروس کرونا در چین و کره جنوبی ادامه دارد و مسئولان درمانی چینی می‌گویند که برای اولین بار تلفات روزانه در این کشور به صفر رسیده است.
روند تک رقمی بودن مبتلایان محلی ویروس «کووید19» در چین همچنان ادامه دارد و کره جنوبی نیز به کاهش تعداد ابتلای روزانه امیدوار است.
کمیسیون بهداشت ملی چین امروز (سه‌شنبه) گزارش داد در ادامه روند نزولی ثبت مبتلایان روزانه به ویروس کرونا در این کشور، 32 مورد ابتلای جدید ثبت شده است.
به نوشته خبرگزاری «رویترز»، طی بیست‌وچهار ساعت اما برای اولین بار از زمان طغیان ویروس کرونا در چین، هیچ مورد فوتی روزانه در این کشور گزارش نشده است.
بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در چین به 81740 نفر رسید و تعداد قربانیان آن نیز در رقم 3331 نفر باقی ماند. از تعداد کل مبتلایان چینی اما 77167 نفر بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آوردند و فعلا 1242 مورد فعال ابتلا به کرونا در چین وجود دارد.
از کره جنوبی - که بعد از چین بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کووید19 را در شرق آسیا دارد - خبر می‌رسد که تا صبح امروز 47 مورد جدید از ابتلا به این ویروس در این کشور ثبت شده است.
به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره جنوبی، با احتساب مبتلایان جدید، تعداد کل افراد آلوده به این ویروس در کره جنوبی به 10331 نفر افزایش پیدا کرد. همچنین تعداد قربانیان کرونا در کره جنوبی نیز با افزایش 6 نفری، به 192 تن رسید.
در مقابل اما تا کنون 6694 مبتلا به کرونا در کره جنوبی بهبود یافته و با به‌دست آوردن سلامتی خود، از بیمارستان مرخص شدند.

اعلام وضعیت اضطراری در ژاپن
نخست وزیر ژاپن امروز، سه‌شنبه در واکنش به گسترش ویروس کرونا وضعیت اضطراری اعلام کرد.
شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن این وضعیت اضطراری را برای دوره‌ای یک ماهه در توکیو و شش منطقه دیگر اعلام کرده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، کابینه او همچنین بسته‌ای 990 میلیارد دلاری را برای کاهش تاثیرات گسترده همه‌گیری کرونا و محدودیت‌های اضطراری نهایی خواهد کرد.
آبه اظهار کرد: ما تصمیم گرفته‌ایم که وضعیت اضطراری اعلام کنیم زیرا به این نتیجه رسیده‌ایم که گسترش سریع این ویروس در سطح کشور تاثیر عظیمی بر جان افراد و همچنین بر اقتصاد خواهد داشت.
او همچنین خاطرنشان کرد که وضعیت اضطراری به شدت قرنطینه‌ای که در دیگر کشورها اعمال شده، نخواهد بود اما به ژاپن اجازه خواهد داد که گام‌های خود را برای جلوگیری از افزایش شمار مبتلایان تقویت کرده و از ادامه فعالیت اقتصادی تا بیشترین ممکن اطمینان حاصل کند.
این وضعیت اضطراری به فرمانداران اختیار درخواست از مردم برای ماندن در خانه و تعطیلی کسب‌وکارها را می‌دهد.

هجوم ژاپنی‌ها به فروشگاه‌ها پیش از اعلام وضعیت اضطرار ملی
مسؤولان ژاپنی از مردمی که با نگرانی به فروشگاه‌ها هجوم برده و در حال خرید پیش از اعلام وضعیت اضطرار ملی هستند، درخواست کردند فقط اقلامی را که به آنها نیاز دارند خریداری کنند.
تصمیم دولت ژاپن برای اعلام وضعیت «اضطرار ملی» در این کشور به دلیل گسترش شیوع ویروس «کووید19»، باعث شده مردم با نگرانی به فروشگاه‌ها هجوم آورده و به اصطلاح خریدهای هیجانی انجام دهند.
به نوشته خبرگزاری «رویترز»، وزارت کشاورزی، جنگل‌داری و ماهیگیری ژاپن امروز (سه‌شنبه) با صدور بیانیه‌ای با درخواست از مردم برای حفظ آرامش و اجتناب از خریدهای هیجانی، گفت: «ما از مردم می‌خواهیم که فقط چیزهایی را که الان به آن نیاز دارند، خریداری کنند زیرا مواد غذایی به اندازه کافی وجود دارد و برنامه‌ای برای تعلیق فعالیت کارخانه‌های مواد غذایی وجود ندارد».
بر این اساس، «آبه شینزو» نخست‌وزیر ژاپن امروز ساعت 7 عصر به وقت محلی (14:30 به وقت تهران) قرار است در کنفرانس مطبوعاتی، بعد از چند هفته فشار، در این کشور وضعیت اضطرار ملی اعلام کند.
مسئولان صنایع غذایی ژاپن نیز می‌گویند افزایش تعداد افرادی که در خانه به دورکاری مشغول هستند، باعث شده خرید مواد غذایی، مخصوصا غذاهای آماده از فروشگاه‌ها بیشتر شود.
شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدکننده مواد غذایی در ژاپن نیز که با هجوم مردم به فروشگاه‌ها مواجه شده‌اند، تاکید کردند مواد غذایی به میزان کافی در این کشور وجود دارد و خط تولید آنها به فعالیت ادامه می‌دهد.
حدود ده روز پیش نیز، ساکنان توکیو ساعاتی پیش از اعلام قرنطینه یک هفته‌ای در این شهر، به فروشگاه‌ها هجوم برده و قفسه‌های آنها را خالی کردند.
بر اساس آمار اعلامی، تا کنون در ژاپن 3906 مبتلا به ویروس کووید19 و حداقل 100 مورد فوتی بر اثر آن ثبت شده است.
رویترز روز گذشته نیز به نقل از مسئولان درمانی ژاپنی گزارش داده بود به دلیل افزایش مبتلایان ویروس کرونا در شهر توکیو و کمبود تخت‌های بیمارستانی، نظام سلامت پایتخت این کشور در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.

ابتلای عجیب 18 کارآموز پزشکی به ویروس کرونا در ژاپن
18 کارآموز پزشکی در توکیو باوجود هشدارها پس از شرکت در یک مهمانی به ویروس کرونا مبتلا شدند.
به گزارش تایمز ژاپن، 18 کارآموز پزشکی بیمارستانی در توکیو پس از عدم توجه به درخواستهای مکرر مقامات مبنی بر عدم شرکت در تجمعات بزرگ و به دنبال حضور در یک مهمانی 40 نفره به ویروس کرونا مبتلا شدند.
بیمارستان دانشگاه کیو اعلام کرد که در تاریخ 31 مارس تست کرونای یک پزشک کارآموز مثبت اعلام شد و پس از انجام آزمایشهای بعدی از 99 کارآموز دیگری که احتمال تماس این فرد با آنها وجود داشت مشخص شد که 17 کارآموز دیگربه ویروس کرونا مبتلا شده اند.
یوکو کایتاگاوا، رئیس بیمارستان در بیانیه ای اعلام کرد: این یک اقدام غیرقابل تحمل از سوی افرادی است که در امور مراقبتهای پزشکی حضور دارند و باید از بیماران مراقبت کنند. من از این موضوع عمیقا عذرخواهی میکنم.
از 99 کارآموز حاضر در این مهمانی خواسته شده تا به مدت 14 روز در منزل بمانند.
خبر این شیوع درحالی منتشر شده که شهرهای توکیو، اوساکا و 5 منطقه دیگر قرار است از امروز شاهد وضعیت اضطراری و محدودیت ترددها باشند.
استاندار توکیو، گفته است اینکه آیا ویروس کرونا مهار خواهد شد یا خیر بستگی به آن دارد که پس از اعلام وضعیت اضطراری مردم چگونه رفتار کنند و از شهروندان خواسته تا در خانه بمانند.

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به 2752 نفر
وزارت بهداشت عربستان سعودی در بیانیه ای از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به 2 هزار و 752 نفر خبر داد.
به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت عربستان بیانیه‌ای را در خصوص شیوع ویروس کرونا در این کشور منتشر کرد.
بر اساس این گزارش، این وزارتخانه اعلام کرد که 147 مورد جدید از ابتلا به کرونا در عربستان به ثبت رسیده است.
طبق اعلام وزارت بهداشت عربستان، بدین ترتیب شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به 2 هزار و 752 نفر افزایش یافت.
گفتنی است، ویروس کرونا برای اولین بار در شهر وجوهان چین مشاهده شد و پس از آن به بیش از 200 کشور جهان سرایت کرد.

پست کنایه آمیز مقام سابق قطر درباره کمبود مواد غذایی در عربستان
نخست وزیر سابق قطر یک پست توییتری کنایه آمیز در خصوص کمبود مواد غذایی در عربستان منتشر کرد.
به گزارش روسیا الیوم، «حمد بن جاسم» نخست وزیر سابق قطر یک پست توییتری کنایه آمیز نسبت به کمبود مواد غذایی در عربستان منتشر کرد.
وی در این پست توییتری نوشت: درست است که گفته می‌شود برخی مواد غذایی در عربستان کمیاب شده اما نباید عربستان را به خاطر این مسئله سرزنش کرد.
حمد بن جاسم در ادامه نوشت: البته ما همچنان سخنان وزیر خارجه وقت عربستان در خصوص محاصره قطر را به خاطر داریم اما نباید بدی را با بدی جواب داد.
پیش از این کاربران مجازی اخباری در خصوص کمیاب شدن مواد غذایی در عربستان در سایه گسترش ویروس کرونا منتشر کرده بودند.

پیشنهادی جنجالی بازیگر سعودی درباره تست داروی کرونا
پیشنهاد بازیگر عربستانی برای استفاده از زندانیان بخصوص زندانیان امنیتی به عنوان موش آزمایشگاهی برای تست داروهای جدید با موجی از اعتراض کاربران عرب روبه‌رو شد.
«مرام عبدالعزیز» بازیگر عربستانی مقیم بحرین با انتشار توییتی درباره استفاده از زندانیان برای آزمایش داروی کرونا موجی از خشم و مخالفت در میان کاربران عرب به راه انداخت.
وی در توییت خود نوشت: اگر دست من بود تنها به زندانی کردن بازداشت‌شدگان بویژه کسانی که به خاطر مسایل امنیتی بازداشت می‌شوند یا محروم کردن آنها از آب و غذا کفایت نمی‌کردم. می‌توان به عنوان مجازات از آنها برای آزمایش داروهای جدید استفاده کرد حتی اگر به نتایج تضمین شده نرسد، تا کشور از آن استفاده کند. این بهتر از آزمایش بر روی موش‌ها یا میمون‌هایی است که به ما آزاری نرسانده‌اند.

افزایش شمار مبتلایان به 371 تن در عمان
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: وزارت بهداشت عمان اعلام کرد با شناسایی 40 مورد جدید ابتلا به کرونا، شمار مبتلایان در این کشور به 371 تن رسید.

تمدید تعطیلی فعالیت‌های تجاری دبی تا هجدهم آوریل
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: دبی تعطیلی همه فعالیت‌های تجاری را تا هجدهم آوریل، در چارچوب مقابله با شیوع ویروس کرونا تمدید کرد.

شناسایی کانون جدید شیوع کرونا در امان
مقامات بهداشتی اردن از شناسایی یک کانون جدید شیوع ویروس کرونا در یکی از مناطق پرجمعیت امان پایتخت این کشور خبر دادند

کاهش ساعت کار در لبنان
فعالیت ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی در لبنان از ساعت 8 صبح تا یازده محدود شد. وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد: برای شکستن کامل زنجیره انتشار ویروس کرونا حداقل یک ماه باید این محدودیت‌ها اجرا شود.

افزایش شمار مبتلایان به 743 تن در کویت
وزارت بهداشت کویت اعلام کرد با شناسایی 78 مورد جدید ابتلا به کرونا، شمار مبتلایان به 743 تن افزایش یافت.
 
افزایش شمار فوتی‌های صهیونیست ناشی از ابتلا به کرونا
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شمار فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا در این رژیم به 58 نفر رسیده است.
شمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در رژیم صهیونیستی افزایش یافته است.
بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در این رژیم به 58 نفر رسیده است.
این درحالی است که وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی پیشتر از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این رژیم به حدود 8 هزار نفر خبر داده بود.
گفتنی است، برخی مقامات رژیم صهیونیستی فاش کرده‌اند که تعداد مبتلایان به کرونا در این رژیم در حال حاضر به بیش از 200 هزار نفر می‌رسد.

درخواست ارتش صهیونیستی برای مدیریت بحران کرونا در پی ناکامی وزارت بهداشت
کابینه رژیم صهیونیستی از تعطیلی 8 شهر جدید به علت شیوع ویروس کرونا خبر داد، در حالی که ارتش رژیم اشغالگر، در پی ناکامی وزارت بهداشت برای مقابله با شیوع این ویروس، اختیارات گسترده‌ای برای مقابله با این بیماری همه گیر خواستار شد.
 
درخواست کمک فوری وزارت بهداشت غزه برای دریافت کیت‌های تست کرونا
وزارت بهداشت غزه از همه طرف برای دریافت کیت‌های تست کرونا درخواست کمک فوری کرد.
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: امشب کیت‌های تست ویروس کرونا در همه آزمایشگاه‌های نوار غزه تمام می‌شود، از این رو از همه طرف‌ها درخواست می‌شود این کیت‌ها را در اختیار آزمایشگاه‌ها قرار دهند.

شمار مبتلایان به کرونا در نوارغزه به 13 نفر رسید
در سایه تداوم محاصره نوارغزه توسط رژیم صهیونیستی، شمار مبتلایان به کرونا در این منطقه به 13 نفر رسیده است.
به گزارش العهد، موارد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا در نوارغزه به ثبت رسیده است.
بر اساس این گزارش، درحال حاضر شمار مبتلایان به کرونا در نوارغزه به 13 نفر افزایش یافته است.
این درحالی است که رژیم صهیونیستی علیرغم شیوع ویروس کرونا در فلسطین و به ویژه غزه حاضر به لغو محاصره این منطقه نیست.
گفتنی است، تاکنون بیش از 250 نفر از فلسطینیان به کرونا مبتلا شده اند.

ابتلای 140 مبتلا به کرونا از دیشب تاکنون در هند
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هند در 12ساعت گذشته 140 نفر افزایش یافت.
وزارت بهداشت ورفاه خانواده هند اعلام کرد: شمار مبتلایان ویروس کرونا در هند چهار هزار و 421 نفر گزارش شدند. از بین این افراد 326 نفر از بیمارستان مرخص شدند.  تاکنون 114 نفر جان باختند.

تلاش حزب افراط گرای هندو برای ممنوع الفعالیت کردن گروه تبلیغی مسلمان
هندوهای افراط گرا تلاش خود برای سوءاستفاده ابزاری از انتشار کرونا علیه مسلمانان را آغاز کرده و در تلاش هستند فعالیت جماعت تبلیغی را غیرقانونی کنند.
به گزارش کشمیر مدیا سرویس، حزب هندوی ویشوا هندو پاریشاد که فعالیت های ضد اسلامی زیادی در کارنامه دارد این بار اقدام علیه جماعت تبلیغی را با هدف غیر قانونی کردن فعالیت های این گروه اسلامی آغاز کرد.
گزارش ها حاکی است مسئولین این حزب ضمن ارسال نامه‌ای به دولت هند مدعی شدند: به دلیل ازدحام جمعیت مبلغان اسلامی در اجتماعات جماعت تبلیغی ویروس کرونا در هند شیوع پیدا کرده است.
این حزب تصریح کرد: فعالیت های جماعت تبلیغی جان تمام مردم هند را تهدید کرده است و دولت باید تمام فعالیت های آنان را غیر قانونی اعلام کند.
هندوها همچنین خواستار تحریم کامل فعالیت های جماعت تبلیغی شده و اظهار داشتند: دولت هند باید به سرعت تمام حساب های بانکی و حتی مراکزی که به نام جماعت تبلیغی ثبت شده است را مسدود کند.
با توجه به فعالیت های هدفمندی که برخی رسانه های هند طی روزهای اخیر علیه مسلمانان به خصوص جماعت تبلیغی انجام می دهند و با توجه به سابقه ای که حکومت هند در سرکوب مسلمانان دارد موجی از نگرانی ها بین مسلمانان هندی به راه افتاده است.
مسئولین جماعت تبلیغی در واکنش به اتهام زنی هندوها اعلام کردند: حضور مسلمانان در مراکز جماعت تبلیغی در اصل به دلیل اشتباه دولت هند رخ داده است زیرا اگر دهلی نو زمان شروع قرنطینه عمومی را پیش از اجرای ناگهانی آن اعلام می کرد این افراد می توانستند برای بازگشت به شهرها و روستاهای خود برنامه ریزی کنند.
تعطیل شدن ناگهانی تمام سرویس های حمل و نقل خارج شهری میلیون ها هندی اعم از مسلمان و غیر مسلمان را با مشکل مواجه ساخت و این اتفاق باعث ازدحام بسیار زیاد در ایستگاه های اتوبوس و قطار شد.

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در پاکستان
وزارت بهداشت پاکستان اعلام کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در پاکستان به مرز 4000 نفر نزدیک شده است.
به گزارش سایت خبری "جنگ نیوز"، در 24 ساعت گذشته در پاکستان بیش از 700 مبتلای جدید شناسایی شده است و 7 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.
به این ترتیب شمار کل مبتلایان به کووید -19 در پاکستان به 3950 و فوت شدگان به 54 نفر رسید. این درحالی است که تعداد کل بهبود یافتگان نیز 426 نفر اعلام شده است.
به گفته منابع خبری، ادامه سیر صعودی ابتلا به کرونا در پاکستان باعث شد مقامات دولتی در این کشور محدودیت رفت و آمد و تعطیلی شهر‌ها در ایالت پنجاب را به مدت یک هفته تمدید کنند.
منابع خبری افزودند: دولت محلی ایالت بلوچستان پاکستان نیز طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت حمل و نقل عمومی را با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا به مدت 2 هفته دیگر تمدید کرد.
این درحالی است که "ظفر میرزا" مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بهداشت در نشست خبری اعلام کرد: اعمال محدودیت‌ها تاثیرگذار بوده و تا حدودی از شیوع گسترده کرونا در پاکستان جلوگیری شده است.
وی افزود: شمار مبتلایان در پاکستان همچنان افزایش می‌یابد، اما همه‌ی تلاش دولت برای این است که افزایش تعداد را مطابق با ظرفیت بیمارستان‌ها کنترل کند.
"ظفر میرزا" با بیان اینکه ایالت پنجاب پاکستان با بیش از 1500 بیمار کرونایی بیشتر از سایر ایالت‌های پاکستان تحت تاثیر ویروس کووید-19 قرار گرفته است، اعلام کرد: درحال حاضر بیش از 10 هزار تخت بیمارستانی در همه‌ی ایالت پنجاب برای درمان بیماران کرونایی آماده شده است.

سیر صعودی ویروس کرونا در افغانستان
با شناسایی 56 فرد جدید آلوده به ویروس کرونا، این ویروس بیشتر از گذشته وارد گردش اجتماعی در افغانستان شده است.
"وحیدالله مایار" سخنگوی وزارت بهداشت و درمان افغانستان امروز اعلام کرد: با ثبت 56 بیمار مبتلا به کووید 19 در شبانه روز گذشته در استان‌های هرات، کابل، قندهار، بلخ و ننگرهار، شمار بیماران به 423 نفر افزایش یافت.
براساس آمار وزارت بهداشت و درمان افغانستان، تعداد افراد بهبود یافته از هجده به 22 نفر افزایش یافته است.
شمار جان باختگان بیماری کووید 19 همچنان یازده نفر است و این ویروس، 23 استان از 34 استان افغانستان را آلوده کرده است.
 
کاهش مبتلایان به ویروس کرونا در ارمنستان
استانداری آرارات ارمنستان اعلام کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان کاهش یافت.
استانداری استان آرارات افزود: هم اینک در این استان 173 مبتلا به ویروس کرونا وجود دارد و از روز گذشته ابتلای جدید شناسایی نشده است. بنابر اعلام استانداری آرارات، اگر روند به این شکل ادامه یابد در استان آرارات شیوع ویروس کرونا مهار خواهد شد. دولت ارمنستان اقدامات سختی در ارتباط با رفت و آمد شهروندان کشور به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا اعمال می‌کند. ساکنان کشور برای خروج از خانه باید پرسشنامه و شناسنامه خود را همراه داشته باشند. در پرسشنامه آمده است: در چه ساعتی از محل اسکان خود خارج شده اند، چه ساعتی بازمی گردند و دلیل خروج چه بوده است. پلیس در تمامی شهر‌های ارمنستان پرسشنامه‌های رهگذر‌ها را وارسی می‌کند، افرادی که پرسشنامه و شناسنامه در دست نداشته باشتد تا 200 دلار جریمه می‌شوند. خروج از خانه باید دلیل قانع کننده‌ای داشته باشد. در عین حال ساکنان ارمنستان برای خرید روزانه اجازه ندارند، مسافتی بیش از 3 کیلومتر طی کنند. فعالیت کلیه اتوبوس‌های شهری و بین شهری و مترو متوقف شده است، مراکز تجاری تعطیل شده اند و در خورو‌ها هنگام تردد فقط دو سرنشین باید نشسته باشد. ردیابی تماس‌های تلفتی از دیگر اقدامات دولت برای شناسایی و قطع حلقه‌های شیوع ویروس کرونا است. به این صورت که همه تماس‌های تلفنی فرد مبتلا به ویروس کرونا بررسی و به افرادی که در دو هفته گذشته با این فرد تماس داشته اند، تماس گرفته و از آن‌ها سوال می‌شود که آیا تماس حضوری هم با این شخص داشته اند یا خیر، اگر جواب مثبت باشد، شخص مورد نظر قرنطینه می‌شود. در ورودی کلیه شهر‌ها و گذرگاهها، پلیس مستقر شده اند و رفت و آمد ساکنان کشور تحت کنترل پلیس است. ورود به شهر‌ها باید دلیل قانع کننده داشته باشد. اگر تردد جنبه‌ی کاری دارد شخص مورد نظر باید گواهی نامه کارفرما را ارائه کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا آسیا افزایش شمار مبتلایان به کرونا مبتلایان به ویروس کرونا مبتلایان به کرونا ناشی از ابتلا به کرونا مواد غذایی در عربستان ابتلا به کرونا کرونا در این رژیم شیوع ویروس کرونا اعلام وضعیت اضطرار ویروس کرونا کرونا در این کشور کرونا در پاکستان نفر افزایش یافت رژیم صهیونیستی وضعیت اضطراری شمار فوتی فروشگاه ها وزارت بهداشت جماعت تبلیغی کرونا مبتلا ثبت شده اضطرار ملی بیانیه ای کره جنوبی نخست وزیر مورد جدید نفر رسید تعداد کل بر اساس شده اند کووید 19 سه شنبه شهر ها کیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال ژاپن با برتری مقابل ازبکستان قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا از ساعت ۱۹ امشب بین ژاپن و ازبکستان در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار شد که در نهایت سامورایی‌ها با تک گل فوکی یامادا در دقیقه ۱+۹۰ به برتری رسیدند و برای دومین بار قهرمان این تورنمنت شدند.

نکته قابل توجه اعلام پنالتی به سود ازبک‌ها در آخرین لحظات وقت اضافی ۱۰ دقیقه‌ای بازی، پس از برخورد توپ به دست هیروکی ساکینه از طریق VAR بود که با این وجود لئو کوکوبو، دروازه‌بان سامورایی توانست ضربه پنالتی عمرعلی رحمان‌علیف را در دقیقه ۱۰۰ مهار کند تا شاگردان تیمور کاپادزه برای دومین دوره متوالی با وجود حضور در فینال از کسب جام ناکام بمانند.

با این نتیجه ژاپن به پرافتخارترین تیم این تورنمنت تبدیل شد و از عراق، عربستان، ازبکستان و کره‌جنوبی با یک قهرمانی پیش افتاد. این ۲ تیم در کنار عراق، نمایندگان آسیا در المپیک پاریس هستند.

موعود بنیادی‌فر، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم تیم داوری کشورمان قضاوت فینال را برعهده داشتند. روبرتو، مانچینی سرمربی مشهور ایتالیایی تیم ملی عربستان از تماشاگران ویژه بازی بود.

دیگر خبرها

  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • امیدهای ژاپن قهرمان آسیا شدند
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ (فیلم)
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم