Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار کرمانشاه گفت: همزمان با روز نیمه شعبان کاروان شادی به صورت همزمان در ۱۷ مسیر شهر کرمانشاه برگزار می‌شود. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

مهدی عبدالمالکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت:کاروان شادی مهر مهدوی در روز نیمه شعبان و جشن میلاد امام عصر (عج) به صورت سیار در 17 مسیر به صورت همزمان در سطح شهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات این سازمان در زمینه مقابله با کرونا گفت: در فضای مجازی کانال و پیج گهواره تمدن با تهیه و ارسال مطالبی از قبیل معرفی بیماری و راه‌های پیشگیری، آموزش‌های لازم و امید دادن به شهروندان، هشدارها و مراقبت‌ها و نیز تهیه اخبار تولیدی از فعالیت‌ها به همت اداره ارتباطات سازمان راه‌اندازی شده است.

وی از چاپ و نصب بنرهای حاوی هشدار و آموزش‌ها و نیز تشکر از کادر درمان در سطح شهر خبر داد و عنوان کرد: همکاری با مرکز بهداشت در گندزدایی شهر و ساختمان‌های اداری شهرداری و فرهنگسراها و مراکز پرتردد با نگاه تخصصی بهداشت محیط به همت اداره سلامت اجتماعی سازمان از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

برگزاری مراسم نیمه شعبان دانشگاه شریف و علم صنعت به صورت مجازیبرنامه‌های تلویزیون برای نیمه شعبان/ از ارتباط زنده همه شبکه‌ها با جمکران تا پخش دعای کمیل "محمود کریمی"از تشریح اقدامات بسیج اصفهان برای مقابله با کرونا تا اعلان برنامه‌های نیمه شعبان

عبدالمالکی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کارکنان شهرداری تمام مناطق و سازمان‌ها افزود: ماسک و مواد ضدعفونی تهیه و میان تمام کارکنان شهرداری در دو مرحله توزیع شده است.

وی با اشاره به تعطیلی باشگاه های ورزشی تحت مدیریت اداره ورزش و تفریحات سازمان گفت: در این ایام تمامی برنامه‌ها و رویدادهای سازمان از جمله زنگ شهروندی و جشنواره کرمانشاه پایتخت نوروز متوقف شد.

عبدالمالکی به تعطیلی تمامی کلاس‌های آموزشی فرهنگسراها و برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی اشاره کرد و افزود: ایجاد اتوبوس سلامت و پویش‌های مختلف از جمله با-ورزش-در-خانه-سالم-بمانیم، کرمانشاه-کتاب-می‌خواند، کرمانشاه-آواز-می‌خواند و کرمانشاه-قصه-می‌گوید و همکاری در برگزاری پویش استندآپ کمدی در فضای مجازی از دیگر اقدامات است.

وی با اشاره به تهیه مواد لازم برای گندزدایی محلات در اجرای پویش هیئات مذهبی و نظارت بر فرآیند گندزدایی بیان کرد: مرکز مشاوره تلفنی برای کاهش آسیب‌های روانی ناشی از کرونا با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی تحت عنوان طرح چتر آرامش ایجاد شده است.

عبدالمالکی افزود: کمک به راه اندازی خط تولید ماسک، ایجاد چالش سیزده بدر آپارتمانی و استقبال همشهریان، برگزاری مسابقه ی کاریکاتور با عنوان هوای–شهر-با-من و همکاری با انجمن موسیقی، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ارشاد اسلامی در ایجاد پویش خانه-تصنیف-ترانه از دیگر اقدامات انجام شده توسط این سازمان است.

انتهای پیام/832 /ز

 

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد

علی اصغر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیشترین میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری از مبدا گمرک پرویزخان در استان کرمانشاه انجام گرفته است.

وی با آمار ارائه شده از سوی گمرک ایران اشاره کرد و افزود: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این میزان ترانزیت خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

عباس‌زاده ادامه داد: بر اساس ارائه شده از سوی گمرک ایران، گمرک پرویزخان با ۴۸۶ هزار تن کالا بیشترین میزان ترانزیت خارجی مبدا در بین گمرکات کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: گمرک شهید رجایی با ۳۷۷ هزار تن و گمرک باشماق با ۲۰۳ هزار تن در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

کد خبر 6096857

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد