Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر عطایی به آخرین وضعیت معابر تهران در پی بارش گسترده باران اشاره کرد و گفت: بارش باران با این حجم از قبل پیش‌بینی شده بود. بر همین اساس آمادگی لازم در بین نیروهای خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه تهران ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده تمامی مسیل‌ها و کانال‌های سطح شهر به صورت مستمر پاکسازی می‌شود، اظهار کرد: هم اکنون تمامی نیروهای خدمات شهری مناطق و مدیران ارشد شهرداری تهران در آماده باش کامل هستند و رود دره‌ها و مسیل‌های شهر رصد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطایی با اشاره به آماده‌باش تمامی مناطق ٢٢ گانه شهرداری تهران و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مناسب گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بارش‌ها تا ٢۴ ساعته آینده به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت بنابراین همه عوامل در آمادگی بالایی قرار دارند و رصد مستمر هم در دستور کار است.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد که تاکنون در هیچ یک از معابر اصلی شهر تهران مشکلی ناشی از آب‌گرفتگی گزارش نشده است.

کد خبر 4894917

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران شهرداری تهران ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شیوع کرونا نیروی انتظامی شهر تهران فاصله گذاری اجتماعی سیدابراهیم رئیسی قوه قضاییه آموزش مکمل روز طبیعت محسن هاشمی ضدعفونی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با شروع بارندگی از روز گذشته (چهارشنبه)، دو هزار نیروی کارگری و کارشناسان حوزه خدمات شهری در مناطق ۱۳گانه مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند.   احسان نجاری مقدم اظهار کرد: حجم بارندگی از روز گذشته ۱۹ میلیمتر اعلام شده و سامانه بارشی تا فردا (جمعه) به صورت پراکنده فعال است، همچنین بیشترین حجم بارندگی ساعت ۲۳ تا ۲۴ از ایستگاه هفت حوض به مقدار ۵/۶ میلیمتر در ساعت گزارش شده است.   وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای مدیریت بحران احتمالی در زمان بارندگی اندیشیده شده است و در این مدت ۳۰ نقطه تجمع آب سطحی در سطح شهر گزارش و به سرعت رفع شد.   مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: تا پایان آماده‌باش، دو هزار نیروی پاکبان خدمات شهری در سه شیفت، ۹۵ موتور پمپ، ۴۹ دستگاه ماشین‌آلات تانکری و پشتیبانی خدمات شهری و پنج هزار و ۷۰۰ کیسه شن در مناطق مختلف شهر مشهد، مستقر هستند.

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان