Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه تدابیر ویژه ستادکل، کاهش چشمگیر ابتلای سربازان به ویروس کرونا را به همراه داشته است، گفت: از بین صدها هزار سرباز تنها تعداد ۵۴ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

قدس آنلاین؛  ناخدا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تدابیر ویژه ستادکل، کاهش چشمگیر ابتلای سربازان به ویروس کرونا را به همراه داشته است، اظهار داشت: با لطف و عنایت الهی و اتخاذ تدابیر ویژه ستاد کل نیروهای مسلح در حوزه مربوط به امور سربازی و تلاش دست اندرکاران و کادر درمانی نیروهای مسلح تاکنون شاهد سلامتی حداکثری سربازان در مراکز آموزش سربازی و پادگان ها بوده ایم 

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تدابیر و اقدامات صورت گرفته در راستای سلامتی سربازان و کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در جمع سربازان ارائه و اجرای آموزش‌های پیشگیری و خود محافظتی، کوتاه بودن مدت آموزش‌ها، کاهش قابل توجه ظرفیت پذیرش سربازان جدید در مراکز آموزشی، برگزاری کلاس ها و آموزش ها در فضای باز، حذف برنامه‌های تجمعی و انجام کنترل های لازم برای شناسایی افراد مشکوک به بیماری کرونا را از جمله تدابیر اتخاذ شده ستاد کل در جهت مقابله با ویروس کرونا و عدم اشاعه آن در بین سربازان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناخدا رحیمی پور با اعلام اینکه خوشبختانه طی این مدت در تمامی مراکز و پادگان‌ها و اماکن نیروهای مسلح هیچ مورد فوتی نداشته‌ایم و از بین صدها هزار سرباز تنها تعداد ۵۴ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، تصریح کرد: این تعداد نیز اغلب در خارج از مراکز آموزشی و بیرون از محیط سربازی به این بیماری مبتلا شده‌اند که با تلاشها و اقدامات مفید و مثمرثمر کادر درمانی نیروهای مسلح بحمدالله بهبود یافته و از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح خدمت سربازی سرباز وظیفه ابتلای سربازان به کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران مبتلایان به ویروس کرونا تدابیر ویژه ستاد کل نیروهای مسلح ویروس کرونا مبتلا شده اند ستاد کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد

آیین تشییع پیکر سرباز وظیفه «فرزین بلیان» که بامداد پنجشنبه در حین درگیری با اشرار مسلح در مرز هنگه ژال بانه به شهادت رسید، ظهر امروز پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان بانه، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان و خانواده آن شهید والامقام برگزار شد.

امام جمعه موقت بانه در این مراسم اظهار کرد:دشمنان این مرز بوم بدانند که نیروهای نظامی و امنیتی ما در راس انها نیروهای مرزبانی هیچگاه اجازه دخالت دشمنان و تصرف یک وجب از خاک خود را نمی‌دهند.

ماموستا جمال کریمی با تاکید بر اینکه نظام جهموری اسلامی نظام عظمت و اقتدار است، افزود: این اولین و آخرین شهید نخواهد بود نظام ما نظام مقتدر شهادت است امنیت شهید می خواهد نظام ما همان نظامی است که از خاک ایران، اسرائیل غاصب را در هم کوبید.

بیشتر بخوانید

شهادت یک مرزبان در بانه

آیین تشییع پیکر این شهید در مقابل حسینه این شهر آغاز و تا میدان انقلاب با حضور احاد مردم و نیروهای نظامی و انتظامی ادامه داشت به زادگاه شهرستان کرمانشاه بدرقه شد.

بامداد پنجشنبه افراد ناشناس به برجک نگهبانی در هنگ مرزی هنگه ژال تیراندازی کردند که در پی این درگیری سرباز وظیفه فرزین بلیان به شهادت رسید و ۲ سرباز وظیفه دیگر و یک نیروی کادری زخمی شدند که مجروحین این حادثه برای درمان به مراکز درمانی بانه منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد
  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است
  • پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد
  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی