Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@02:30:01 GMT

۲۰ نقشه شهر کرمانشاه در نیمه شعبان نورافشانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۶۸۶

۲۰ نقشه شهر کرمانشاه در نیمه شعبان نورافشانی می‌شود

مهدی عبدالمالکی روز سه شنبه در نشست خبری که از طریق فضای مجازی برگزار شد، به تعطیلی برنامه های نوروزی شهرداری به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا اشاره کرد و در خصوص برنامه های جایگزین، اظهارداشت: بنا به شرایط پیش آمده و تهدیدات سلامت مردم، با این طرح، جشن سیار در مناطق مختلف شهر کرمانشاه برگزار می شود.

عبدالمالکی افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا امروز بیش از هر زمانی دل‌ها متوجه امام زمان (عج) است و باید با تمام وجود، مردم برای تعجیل در ظهور ایشان دعا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص فعالیت ها و مسیرهای کاروان های شادی مهر مهدوی، گفت: این جشن ها توسط هیات خادم الشهدا موکب شهدا از طریق اتوبوس به صورت چرخشی در سطح شهر و مجتمع ها، توسط هیات جان نثاران قمربنی هاشم(ع) شریعتی با ایجاد تونل ضدعفونی و پخش سرود و مداحی به صورت ثابت، توسط هیات علی ابن ابیطالب (ع) واقع در فرهنگیان فاز یک مجتمع غدیر، ذوالفقار و سطح خیابان‌های محله فرهنگیان فاز یک، توسط هیات قاسم ابن الحسن (ع) مکتب عشق واقع در شاطرآباد برگزار می شود.

عبدالمالکی در زمینه دیگر مسیرهای باقی مانده ادامه داد: این برنامه توسط هیات علمدار حافظیه در مسیر ولایت، سی متری اول و دوم و مرکزی، وحدت، گلستان، چاله چاله و سنگر، توسط هیات ریحانه النبی مسکن در مسیرهای شهرک جوادیه، تلاش، ایثار و جاده قدیم، توسط هیات محبان بقیه الله در مسیرهای آریاشهر، فدک و مجتمع آخر آریاشهر و روستای کهریز و توسط هیات یازهرا (س) میدان غدیر در مسیرهای شهرک بعثت، بازرگانی، فردوسی، ژاندارمری و متخصصین برگزار می شود.

این مسوول اضافه کرد، همچنین توسط هیات حزب الله کرمانشاه برنامه کاروان های شادی مهر مهدوی در مسیرهای میدان آزادی، مدرس، مجتمع اجلالیه، مجتمع فیض آباد، پل چوبی، خیابان بهار و دارایی و شهرک چمن برگزار می شود و هیات محبان المهدی (عج) در مسیرهای دولت آباد و شهرک امام به اجرای برنامه می پردازند.

وی افزود: همچنین این برنامه در مسیرهای تعریف شده توسط مسجد امیرالمومنین (ع) دولت آباد، هیات روضه الشهدا، هیات حضرت علی اصغر(ع) شهرک جهاد، هیات ام ابیها (ع) فرهنگیان فاز دو، هیات  الرضا (ع)‌ الهیه، محبان حضرت زینب (س) فرهنگیان فاز دو و مجمع جوانان انقلابی کرمانشاه شهرک های ظفر و مسکن برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود باتاکید براینکه گندزدایی شهر و مقابله با کرونا اولویت شهرداری است، ادامه داد: از همین رو پویش «هر هیات، یک محله» با هدف گندزدایی محلات توسط هیات های مذهبی راه اندازی شده که ما هم مواد موردنیاز برای این اقدام را در اختیار هیات های مذهبی قرار داده ایم.

به گفته این مسوول، گندزدایی سطح شهر با همکاری نیروهای بهداشت محیط انجام می شود که در این اقدام بسته های بهداشتی در بین پرسنل شهراری نیز توزیع شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه در راستای شیرین شدن زندگی کرونایی و کمک به تحقق شعار در خانه ماندن، مشاوره تلفنی با عنوان چتر آرامش در کرمانشاه افتتاح شده، افزود: مشاوران مجرب این مرکز آماده ارایه خدمت برای کاهش استرس و اضطراب شهروندان هستند که در این زمینه شماره تماس های ۳۸۳۷۰۸۱۷ و ۳۸۳۷۰۸۱۹ همه روزه صبح ها ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها ساعت ۱۶ تا ۱۹ جوابگو می باشند.

عبدالمالکی با بیان اینکه از ۱۶ اسفند کار آموزش مجازی و غیرحضوری در فرهنگسراها آغاز شد ادامه داد: همچنین پویش شهروندی با عنوان «کرمانشاه کتاب می خواند»، «کرمانشاه آوازمی خواند» و «کرمانشاه قصه می خواند» به عنوان دیگر اقدامات مجازی در این دوره است.

شهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آموزش مجازی برنامه های نوروزی شادی عشق فضای مجازی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برگزار می شود فرهنگیان فاز توسط هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی