Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت : در اجرای سیاست‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا که عمده تصمیم‌سازان آن، از کادر محترم و زحمت‌کش درمان کشور هستند، پلیس راهور با جدیت نسبت به اعمال محدودیت در ترددهای با پلاک غیر بومی  اقدام می‌کند.
به گزارش خرداد به نقل از سایت راهور ناجا،  سرهنگ عین اله جهانی در واکنش به اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر جریمه کادر درمانی حین تردد بین شهری در استان گیلان، ‌ افزود : از زمان شروع اجرای این طرح، به همکاران سراسر کشور ابلاغ گردید، تسهیلات لازم در تردد کادر محترم درمان و سایر مشاغل ضروری را در اجرا لحاظ نموده و توقیف و جریمه را بنا به ضرورت وعدم کفایت تذکر اعمال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در طول اجرای طرح، برخی از هموطنان، با ارائه مدارک غیر قابل قبول و یا حتی نامعتبر، اصرار به انجام سفرهای غیر ضروری می نمایند که همکاران بنده ناچارند از ترددهای آنان ممانعت نمایند.
معاون اجتماعی پلیس راهور بیان کرد : مدارکی که به همکاران ابلاغ گردیده تا با ارائه آن از سوی مترددین اجازه عبور دهند، مدارک مشخصی می‌باشد  و تشخیص اصالت سایر مدارک، مانند نامه اداری، حکم مأموریت و...که مستلزم استعلام میباشد، در حین اجرای مأموریت ممکن نبوده و همکاران بعضاً ناچار به جریمه و یا توقیف خودروهای  پلاک شخصی میگردند که  مأموریت آنان برای افسر،  قابل احراز نمیباشد.
سرهنگ جهانی با بیان اینکه همه این محدودیت‌ها و سخت گیری‌ها در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و حفظ سلامت هموطنان صورت می‌گیرد، گفت: مالکان خودروهای شخصی کادر محترم درمان که به واسطه عدم امکان احراز مجاز بودن تردد آنان، جریمه شده و یا توقیف گردیده‌اند، می توانند برای بررسی موضوع با همراه داشتن  مدارک مثبته به پلیس راهور استان، مراجعه و از آن طریق اگر حقوقی داشتند احیاء شود نه اینکه اقدام به نشر آن در شبکه‌های اجتماعی نمایند.
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در پایان با اشاره به اینکه افسران راهور با کمترین امکانات بهداشتی در شرایط پرریسک معابر و یا بگوییم خدمت طاقت فرسا، به صورت شبانه روز حضور دارند، از عموم هموطنان خواست: افسران راهور را همرزمان مظلوم و بی‌ادعای خود، در مقابله با این بیماری دانسته و مطمئن باشند جریمه یا توقیف، به عنوان آخرین ابزار قانونی، برای همکاران ما نیز خوشایند نبوده و صرفاً راهی است که اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا را ممکن می‌سازد. برچسب ها: پلیس راهور

منبع: خرداد

کلیدواژه: پلیس راهور پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟

به گزارش خبرآنلاین ،سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو دستکار کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

تسنیم در خبری نوشت:وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901047

دیگر خبرها

  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی مطلقاً ممنوع است
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور