Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ احمد نجفی در این باره اظهار داشت: در اواخر دی ماه سال گذشته دو پرونده مشابه موبایل قاپی توسط مرد ناشناسی به دادخواهی دو مرد جوان از کلانتری ۱۹۰ مجیدیه به اداره هجدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: با حضور شاکیان در اداره هجدهم به کارآگاهان گفتند، "ما در خیابان در حال پیاده روی بودیم که یک مرد جوانی حدوداً ۳۰ ساله به آنان مراجعه و مدعی شد، تلفن همراه ندارد و یک تماس ضروری دارد و ما هم گوشی مان را در اختیارش گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی او در یک لحظه پا به فرار گذاشت و گوش های گرانقیمتمان به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال را سرقت و متواری شد".

نجفی ابراز کرد: کارآگاهان با شنیدن اظهارات هر دو مالباخته راهی محل سرقت در محدوده های مجیدیه و نظام آباد شدند که در بررسی های میدانی و پایش تصاویر دوربین های مداربسته صحنه های سرقت، چهره سارق بدست آمد.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت ابراز داشت: کارآگاهان در شاخه دیگر از تحقیقات و با انجام اقدامات پلیسی هویت سارق را شناسایی کردند و در بررسی سوابق کیفری مشخص شد که پیش تر تحت عناوین کیف قاپی و خرده فروشی مواد مخدر ۴ مرتبه روانه زندان شده است.

وی افزود: با انعکاس اطلاعات بدست آمده به بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۱۵ تهران دستور دستگیری سارق جوان صادر شد. کارآگاهان با بهره گیری از روش های علمی کشف جرم مخفیگاه متهم را در محدوده مجیدیه شناسایی کردند و بدین ترتیب در بیست و پنجم اسفندماه سارق جوان در یک عملیات پلیسی دستگیر و در همان لحظه به سرقتهای ارتکابی اعتراف کرد.

این مقام پلیسی ابراز داشت: سارق در اظهاراتش گفت" با پرسه زنی در خیابان و شناسایی سوژه های که گوشی های گرانقیمت داشتند به آنها مراجعه می کرده و بهانه اینکه تلفن ندارم و یک تماس ضروری دارم و یا اینکه به بهانه عکس گرفتن، در یک آن گوشی شهروندان را سرقت و متواری می شدم و گوشی های مسروقه را به شخصی به نام نوید در محدوده مجیدیه در قبال خرید مواد مخدر مبادله می کردم"

وی ابراز داشت: بدنبال اظهارات سارق و شناسایی مخفیگاه مالخر اموال مسروقه، دومین متهم پرونده نیز در مخفیگاه اش دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

این مقام پلیسی خاطر نشان کرد: با توجه به اعتراف صریح متهمان، هر دو متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده روانه زندان شدند.

برچسب‌ها سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران: این سارقان در قالب ۲۱ باند زورگیری و سرقت در سراسر کشور فعالیت می‌کردند که در تهران به دام افتاده‌اند.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد