Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: تا پایان هفته جاری فعالیت در کارگاه‌های خط دو متروی اصفهان با رعایت فواصل اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا از سر گرفته می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،محمدرضا بنکدار  اظهار کرد: کارگاه‌های خط دو متروی اصفهان که از ابتدای امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بود، امابا شرط رعایت فواصل اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله بارزه با شیوع کرونا، تا پایان هفته جاری فعالیت‌ها از سر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:تونل‌هایایستگاه خط دو همچنین  آن در حال احداث است، ایستگاه قدس به عنوان یازدهمین ایستگاه خط دو مترو تعیین پیمانکار شده و عملیات اجرایی آن تا دو ماه آینده آغاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان طول خط دو قطار شهری اصفهان را ۱۴.۵ کیلومتر و دارای ۱۶ ایستگاه عنوان کرد و افزود: در یک سال گذشته کارگاه‌های ایجاد ۱۰ ایستگاه خط دو مترو فعال شده و تاکنون پیشرفت‌های خوبی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: روش اجرای خط دو مترو اصفهان زیرزمینی است به همین دلیل شهروندان روند اجرای این پروژه را احساس نمی‌کنند، زیرا ابتدا ایستگاه‌ها احداث و پس از آن TBM وارد ایستگاه می‌شود؛ این موضوع، معضلات ترافیکی و مشکلات ساخت را به حداقل می‌رساند.

بنکدار گفت: شفت جبهه دوم خط دو متروی اصفهان از سمت ایستگاه مدرس نجفی طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا خردادماه سال جاری اجرا و عملیات حفاری آن تا مردادماه آغاز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان تاکید کرد: احداث ایستگاه‌های خط دوم قطار شهری با برنامه‌ریزی دقیق‌تر زمانی صورت گرفته بدین ترتیب که پیش از عبور TBM از محل ایستگاه، سازه نگهبان و سازه اصلی ایستگاه ساخته خواهد شد تا ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها، ایستگاه‌ها با کیفیت بهتری آب‌بندی شود.

بنکدار ادامه داد: سعی و تلاش سازمان قطار شهری اصفهان در ساخت خط دوم، توجه به رویکرد فنی اقتصادی به منظور کاهش هزینه‌ها در زمان بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان قطارشهری سازمان قطار شهری اصفهان ایستگاه ها خط دو مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان

در نشست رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان و مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، بر تحقق عملی شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در نشستی با مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به تأکید شورای اسلامی شهر بر حمایت از برنامه‌هایی که امکان رونق و توسعه پایدار شهر اصفهان را فراهم می‌سازد، گفت: تقویت روندهای کارشناسی و فرایندهای تصمیم‌گیری‌ها در دستور کار مرکز پژوهش‌های شورای شهر قرار دارد و این مرکز از توسعه شبکه نخبگانی شهر حمایت می‌کند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم موضوع مشارکت‌محوری و داده‌محوری را در شهرداری پُررنگ کنیم و انتظار داریم که سایر دستگاه‌ها نیز در این زمینه به این مرکز کمک کنند، چرا که این نگاه باعث جلوگیری از اتلاف منابع و افزایش میزان بهره‌وری در پروژه‌های شهری می‌شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به استقبال شورای اسلامی شهر از توسعه پروژه‌های مشارکتی افزود: استفاده از سپرده‌های راکد خرد و کلان مردم، مستند سازی با شاخص‌های ترکیبی و ایجاد مشوق‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهرداری اصفهان از جمله اتفاقاتی است که می‌تواند محرک توسعه سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان باشد.

نباتی‌نژاد تصریح کرد: همچنین ضرورت دارد با استفاده از ظرفیت‌های گسترده شهر اصفهان، برنامه‌هایی مدون همچون بازدید از نمایشگاه‌های سرمایه‌گذاری بین‌المللی را دستور کار قرار دهیم تا با شناخت بیشتر امکان جذب سرمایه‌گذاران خارجی در پروژه‌های شهر اصفهان فراهم شود.

از پیشنهادهای مشارکت‌کنندگان در زمینه تعریف پروژه‌های توسعه شهری، استقبال می‌کنیم

در ادامه این نشست مسعود حیدری مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان نیز با اشاره به موضوعات تبیین شده و برنامه‌های مدون سازمان در سال جاری گفت: تبیین راهکارهای عملی شعار سال در دستور کار سازمان قرار دارد و در نظر داریم با استفاده از الگوهای نوین مشارکتی امکان مشارکت حداکثری شهروندان و توسعه فضای سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها را فراهم سازیم.

وی تاکید کرد: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی برای افزایش مشارکت مردمی و ورود بخش خصوصی، خود را متوقف به پروژه‌های موجود خویش نمی‌کند و از پیشنهادهای مشارکت‌کنندگان در زمینه تعریف پروژه‌های توسعه شهری، استقبال می‌کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اضافه کرد: به‌منظور افزایش مشارکت شهروندان تعریف پروژه‌های جدید و جذاب را در دستور کار قرار داده‌ایم و امیدواریم با تسهیل فرایندهای اداری و تلطیف بعضی قوانین و مقررات میزان مشارکت مردم را در پروژه‌های مختلف شهر افزایش دهیم.

کد خبر 747496

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز