Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران ضمن هشدار نسبت به حضور شهروندان تهرانی در سطح شهر، گفت: بسیاری از تکانه های حضور جمعیت فعلی در شهر را اکنون نمی بینیم، بلکه یک هفته تا دو هفته دیگر آثارش را می بینیم.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی درباره وضعیت کرونا در تهران، گفت: واقعا در یک شرایطی که با یک اپیدمی فزاینده و رو به تزاید در شهر تهران مواجهیم، بزرگترین خطری راهبردی که ممکن است اتفاق بیفتد، این است که بخواهیم راهکارها بازدارنده حضور در شهر را به هر دلیل غیرموجهی مورد بی توجهی قرار داده و ترددها را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این اقدام میتواند منجر به آسیب بزرگی در کنترل بیماری کرونا شود که یک از پیچیدگی های خاص خود را دارد. در شهر تهران به طور اخص مقابله با این ویروس از سختی خاصی برخوردار است و رفتار این ویروس کلان شهر ها غامض تر و پیچیده تر است.

زالی ادامه داد: امروز خداروشکر در ۲۴ ساعت گذشته این توفیق را داشتیم که ۸۰۰ نفر از بیماران ما از بیمارستان ترخیص شدند که غالبا حال مساعدی داشتند، اما از طرفی یک موج نگرانی هم داریم و در ۲۴ ساعت گذشته که ۵۰۰ بیمار جدید در بخش های عادی مان در مجموعه شهر تهران بستری کردیم. البته بخشی از افراد هم مراجعه سرپایی داشتند و نیازی به بستری نداشتند. بنابراین مجموع مراجعین در تهران عدد قابل توجهی میشود.

زالی همچنین گفت: بنابراین باید با این مساله به صورت جدی تر برخورد شود. روزهای سخت ما می تواند  با پیچیدگی های سختی که این ویروس در محیط های اجتماعی دارد و با افزایش رو به تزاید یک خطای راهبردی در سطح شهر تهران منجر به پیچیدگی خاصی شود. باید توجه کرد بسیاری از تکانه های حضور جمعیت فعلی در شهر را اکنون نمی بینیم، بلکه یک هفته تا دو هفته دیگر آثارش را می بینیم. امیدوارم به این موضوع توجه خاصی شود. باید بدانیم که چیزی از خطرناک بودن این ویروس کاسته نشده است که بخواهیم با تسامح با آن برخورد کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر

مدتی است شهروندان شهرستان شهریار از وضعیت نامناسب و فرسودگی روکش آسفالت در برخی از کوچه و خیابان‌ها به ستوه آمده اند. این موضوع علاوه بر اینکه عابران پیاده را با مشکل مواجه کرده، تردد رانندگان را نیز مختل کرده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر از آسفالت غیر استاندارد و فرسوده این شهرستان خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

نگرانی ساکنان محله ال خجند اصفهان از فرسودگی و فرورفتگی آسفالت خیابان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان