Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@09:06:33 GMT

هنوز تا دستیابی به شرایط عادی فاصله زیادی داریم

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۸۷۱۳

هنوز تا دستیابی به شرایط عادی فاصله زیادی داریم

رئیس جمهور سوئیس از مردم خواسته است تا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همچنان به اجرای تدابیر و اقدامات بهداشتی پایبند باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، سیمونتا ساماروگا رئیس جمهور سوئیس در اظهاراتی ضمن درخواست از مردم برای رعایت تدابیر و اقدامات بهداشتی اتخاذ شده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: سوئیس هنوز تا دستیابی به شرایط عادی و نرمال فاصله زیادی دارد، آن هم در آستانه تعطیلات عید پاک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، پلیس سوئیس حضور خود را در اماکن توریستی و گردشگری افزایش داده و گشت‌های پلیس در جاده‌ها افزایش یافته است. مقام‌های سوئیسی از مردم خواسته‌اند تا در تعطیلات 4 روزه عید پاک به جای سفر رفتن در خانه‌های خود بمانند.

این در شرایطی است که تلفات ناشی از ویروس کرونا در سوئیس رو به افزایش است و اتریش کشور همسایه قصد دارد قوانین مربوط به قرنطینه را تسهیل کند.

رئیس جمهور سوئیس افزود: اکنون وقت آن نیست که گارد محافظ خود را برداریم. ما یک گرز جادویی نداریم که بتوانیم زندگی خود را به قبل بازگردانیم ولی برای بعد از شیوع ویروس کرونا در حال آماده شدن بودیم.

تلفات ویروس کرونا در سوئیس سه شنبه به بیش از 641 نفر رسیده است. این رقم دوشنبه به 584 نفر رسیده بود. حدود 22 هزار نفر در سوئیس تاکنون به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی اظهار داشت: این مساله مهم است که مردم همچنان تدابیر و اقدامات اورژانسی مربوط به مقابله با ویروس کرونا را رعایت کنند. این تدابیر شامل ممنوعیت تجمعات بیشتر از 5 نفر تعطیلی مدارس و کسب و کارها است. با فرارسیدن تعطیلات عید پاک شرایط سخت و سخت تر خواهد شد. ما هنوز تا شرایط عادی فاصله داریم.

انتهای پیام/ ا

منبع: دانا

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوئیس بخش بزرگی از دارایی‌های مسدود شده روسیه را آزاد کرد

به گزارش خبرآنلاین «مرکز تخصصی دولت فدرال سوئیس در امور سیاست اقتصادی» (SECO) روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور پس از لغو تحریم های اتحادیه اروپا علیه برخی افراد در روسیه و روشن شدن منشا مالی آنها، دارایی‌های مسکو به ارزش ۲۹۰ میلیون فرانک سوئیس را در سال ۲۰۲۳ آزاد کرد.

این خبرگزاری اعلام کرد: پس از این اقدام دولت سوئیس، مجموع دارایی های مسدود شده روسیه در این کشور به ۱۵۰ میلیون فرانک سوئیس (حدود ۱۶۵ میلیون دلار) کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا، مقام‌های روسیه پیش از این اعلام کرده بودند که تاکنون ۲۸۰ میلیارد دلار از دارایی های مسکو در خارج از این کشور مسدود شده است.

بر اساس گزارش یادشده، پنج تا ۶ میلیارد دلار از این دارایی‌ها در آمریکا و نزدیک به ۲۲۴ میلیارد دلار آن در اتحادیه اروپا مسدود شده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898663

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • سوئیس ۳۱۸ میلیون دلار از دارایی‌های روسیه را آزاد کرد
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است
  • سوئیس بخش بزرگی از دارایی‌های مسدود شده روسیه را آزاد کرد