Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@04:01:53 GMT

توجه جدی به بهداشت کودکان خیابانی و کار آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۸۹۳۰

توجه جدی به بهداشت کودکان خیابانی و کار آذربایجان‌غربی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی بر توجه جدی به بهداشت کودکان خیابانی و کودکان کار آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: مقرر شده سازمان بهزیستی و شهرداری‌ها در این خصوص هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند تا اقدامات لازم دراین زمینه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی مصطفوی در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت که امروز در استانداری برگزار شد، به ایجاد بانک اطلاعاتی کرونایی‌ها در استان اشاره و اظهار کرد: بانک اطلاعاتی افراد تست مثبت کرونا در استان ایجاد می‌شود تا نظارت‌های لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی آنها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از هشتم اسفند ماه تا بیستم فروردین ماه، تصریح کرد: از بیست و چهارم این ماه وارد مرحله جدیدی از مبارزه با شیوع ویروس کرونا در جامعه خواهیم شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با تقدیر از مردم برای رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روزهای گذشته، افزود: از بیست و سوم فروردین ماه به بعد تمام مشاغل به استثنای مشاغلی که لیستشان ارائه خواهد شد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کار خود ادامه خواهند داد.

مصطفوی تاکید کرد: اصل در خانه ماندن را همچنان به عنوان شعار اصلی ستاد استانی کرونا باید رعایت و همچنان اطلاع رسانی شود تا مردم به این امر بیش از پیش توجه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: افراد بیمار و افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند نباید در محل کار خود حضور داشته باشند.

مصطفوی با اشاره به برگشت ساعت کاری ادارات به حالت عادی، اظهار داشت: از روز بیست و سوم فروردین ماه ساعت کاری ادارات به حالت عادی بازخواهد گشت و بر اساس تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا، فعالیت ادارات از روز بیست و سوم فروردین ماه از ساعت ۷ و نیم تا ۱۳ و نیم با فعالیت دو سوم کارکنان و یک سوم آنها با صلاحدید مدیران دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

وی با اشاره به حضور معتادان متجاهر، کودکان خیابانی و کودکان کار که بدون رعایت موارد بهداشتی در سطح شهر، گفت: مقرر شده سازمان بهزیستی و شهرداری‌ها در این خصوص هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند تا اقدامات لازم دراین خصوص انجام شود تا باعث آلودگی و انتقال ویروس کرونا نشوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا اطلاع رسانی آذربایجان غربی آذربایجان غربی فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!

به گزارش خبرآنلاین، سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903434

دیگر خبرها

  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد