Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:58:32 GMT

کنترل شیوع ویروس کرونا مطلوب است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۹۰۱۸

کنترل شیوع ویروس کرونا مطلوب است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ارتباط ویدیویی با رئیس جمهوری گفت: با همراهی و همکاری مردم و تلاش ایثارگرانه پرسنل درمان، روند مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا در استان مطلوب است.

او با ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده در این استان در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا، افزود: نزدیک به ۱۰۰ درصد جمعیت این استان غربالگری شده است و این موضوع نقش بسیار مهمی در مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا در استان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با اشاره به جدیت این استان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اضافه کرد: در همین راستا، ۳۰۰ مأمور در مبادی ورودی استان فعال شده، ۸۳ درصد تردد‌ها کاهش یافته و ۹۰ درصد بازار خلوت شده است.

او ادامه داد: همچنین ۴۰۰ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد و نظارت‌ها بر روند اجرای طرح فاصله‌گذاری همچنان ادامه دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی برای بازگشایی اصناف کم‌خطر در این استان آماده سازی است، گفت: با هماهنگی اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی از ۲۳ فروردین ماه جاری این اصناف فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

عباسی افزود: این استان در خصوص تعداد بیماران مبتلا و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا جزو سه استان مطلوب کشور قرار دارد.

رئیس جمهوری در این تماس ویدیویی با ابراز رضایت از نحوه اقدامات و فعالیت‌های استان چهارمحال و بختیاری در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از تلاش تمامی پرسنل درمان، مدیران و همکاری و همراهی مردم قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا رئیس جمهور پرسنل درمانی شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حشمت الله عباسی گفت: در سال جاری نیز نصب و واگذاری ۴ هزار فقره انشعاب دیگر در استان در دست اقدام است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی افزود: نصب انشعابات فاضلاب به تناسب پیشرفت و توسعه خطوط انتقال فاضلاب در استان مرکزی ادامه دارد.

عباسی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۳۱۶ فقره انشعاب جدید فاضلاب در سال گذشته در این استان به مشترکان واگذار شد، گفت: شرکت آبفای استان مرکزی ۱۹۷ هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش خدماتی خود دارد.

کد خبر 6087408

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا