Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:53:24 GMT

۲ نوجوان نیکشهری در سد خاکی پامونت لاشار غرق شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۹۲۳۶

۲ نوجوان نیکشهری در سد خاکی پامونت لاشار غرق شدند

دکتر نادر ستوده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  این‌حادثه ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه امروز به مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: نیروهای اورژانس بلافاصله به‌محل حادثه اعزام شدند.

مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: عملیات پیدا کردن اجساد این ۲ نوجوان توسط نیروهای هلال احمر انجام و در نهایت پس از ۲ ساعت جستجو کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر شهرستانهای جنوبی سیستان و بلوچستان شامل ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، راسک، دشتیاری، کنارک و چابهار را زیر پوشش دارد. 

نیکشهر در ۵۱۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

بارندگی های زمستان پارسال و اوایل امسال سبب جاری شدن سیلاب و آبگیری سدها و بندهای استان سیستان و بلوچستان شده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان دانشگاه های علوم پزشکی سازمان اورژانس کشور بهداشت و سلامت ایرانشهر نیک شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دانشگاه های علوم پزشکی سازمان اورژانس کشور بهداشت و سلامت ایرانشهر نیک شهر سیستان و بلوچستان دانشگاه های علوم پزشکی سازمان اورژانس کشور بهداشت و سلامت ایرانشهر نیک شهر سیستان و بلوچستان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان