Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی عصر سه شنبه در نشست ستاد مدیریت کرونای شهرستان دزفول در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان افزود: برخی شهرستان‌های خوزستان با رعایت فاصله اجتماعی در ۱۱ روز گذشته هیچ بیماری به آمار آنها اضافه نشده و آیین‌های تشییع و عروسی یا برگزار نشده و یا با رعایت شرایط خاص برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در دزفول مطلوب نیست، گفت: با توجه به شرایط موجود در این شهرستان باید مداخله را بیشتر و خطر در کمین مردم را به آنها گوشزد کنیم تا بتوان بیماری را کنترل کرد.

استاندار خوزستان با اشاره به بسته شدن ورودی شهر دزفول و باغ‌ها اظهارداشت: انتظار داشتیم مردم دید و بازدید و مراجعه به باغ‌ها را کاهش دهند ولی تعداد بیماران و افراد فوتی نشان می‌دهند طرح فاصله گذاری اجتماعی به خوبی در دزفول رعایت نشده است.
وی طرح فاصله گذاری اجتماعی را تنها راهکار کنترل کرونا عنوان کرد و افزود: دزفول یک شهرستان کشاورزی بوده و اکنون زمان رسیدگی به مزارع است و با توجه به اینکه چند روز دیگر زمان برداشت فرا می‌رسد انتظار می‌رود مردم این شهرستان با رعایت فاصله نسبت به برداشت محصول اقدام کنند.

شریعتی با بیان اینکه حفظ معیشت نباید به قیمت از دست دادن سلامت و جان افراد تمام شود، گفت: مردم دزفول باید به یکدیگر تذکر دهند و بقیه را آگاه کنند تا شرایط زندگی به وضعیت عادی برگردد و به سمت آبادانی و توسعه پیش رویم.  
وی افزود: رفتار مردم در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول نشان می‌دهد رفتارها مطابق با سیاست‌های اعمال شده نبوده‌اند در حالیکه اپیدمی فقط با رفتار مناسب و هشدار کنترل می‌شود.
استاندار خوزستان با قدردانی از اقدامات ستاد کرونا در دزفول اظهارداشت: ستاد مدیریت کرونای شهرستان دزفول در حوزه سلامت، بهداشت، درمان، بسیج، نیروهای نظامی، هلال احمر، ارتش، صنعت و معدن و بازار همکاری‌های خیلی خوبی داشته‌ و نتایج اثربخشی کسب کرده‌اند.

فاصله گذاری هوشمند دستور کار جدید ستاد مدیریت کرونا است
استاندار خوزستان درخصوص محدودیت‌های استانی نیز گفت: دولت تصمیم گرفته مشاغل کم خطر از ۲۳ فروردین ماه بازگشایی و ترددها روان‌تر شوند همچنین برای مناطق پرخطر محدودیت‌های خاص اعمال خواهد شد.
وی با بیان اینکه خط قرمز ما سلامت مردم است، افزود: مطابق سیاست‌های دولت به سمت فاصله گذاری هوشمند حرکت می‌کنیم و افرادی که به سلامت شهروندان اهمیتی نمی‌دهند با برخورد قضایی و انتظامی مواجه خواهند شد.

شریعتی ادامه داد: نقش مردم در این خصوص بسیار تعیین کننده است و حوزه سلامت، شهرداری‌ها و دیگر نهادها در حاشیه هستند لذا باید با آگاه سازی و اخطار همراه با جبر، رفتار مردم را متناسب با این بیماری کرد.
وی بیان کرد: باید در حوزه اطلاع‌رسانی فعالیت بیشتری صورت گیرد و علما، روحانیون، اساتید و کارشناسان برای اصلاح رفتار مردم اطلاع‌رسانی کنند.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، تا ظهر امروز سه شنبه تعداد بیماران شناسایی شده مبتلا به کرونا در کشور به ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد پیشگیری دزفول وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد پیشگیری دزفول وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا ستاد پیشگیری دزفول وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی

ایسنا/گلستان رئیس ستاد انتخابات گلستان از تایید اعتبارنامه ۶ نفر از منتخبین مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در هیأت اجرایی شهرستان با تایید هیأت نظارت خبر داد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان صبح  پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری دور اول انتخابات در استان اظهار کرد: هم‌دلی، هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، باعث شد انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شود.

وی اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه‌ای که ذیل این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ۶ اعتبار نامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیأت نظارت صادر شده است که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر تصریح کرد: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبد نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبد برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی گلستان ادامه داد: طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در این دوره شرکت نمایند که یا در دور اول رای نداده باشند و یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر