Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سید حین نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان شامگاه سه شنبه (۱۹ بهمن) در مورد نیمه شعبان، تحولات منطقه و این کشور سخنرانی کرد.

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود ضمن تبریک مناسبات ماه شعبان به ویژه نیمه شعبان به مسلمانان و شیعیان، از دکترها، پرستاران و کادر بیمارستانی به خاطر جهاد و تلاششان در مقابله با شیوع کرونا تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، او همچنین سالروز شهادت شهید محمد باقر صدر به همراه خواهرشان توسط صدام تسلیت گفت و گفت که شهید محمد باقر صدر، فیلسوف اسلامی و اندیشمند  و مرجعی دینی بود.

سید حسن نصرالله گفت که شهید صدر هنگامی که انقلاب ایران به پیروزی رسید، فرمود که امام خمینی (ره) آنچه که انبیا به دنبال آن بودند را محقق کرد. او گفت که شهید محمد باقر صدر نمونه اخلاص و تواضع بود و امام خمینی و جمهوری اسلامی و انقلاب را کاملا تأیید می‌کرد و حامی آن‌ها بود.

او گفت که شهید محمد باقر صدر همواره به ذوب در رهبری امام خمینی (ره) و تبعیت از دستورات و توصیه های ایشان دعوت می‌کرد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن اعلام جمله شهید صدر «در امام خمینی ذوب شوید، همان گونه که امام در اسلام ذوب شده است» اعلام کرد که این مسیر ادامه خواهد داشت.

سید حسن نصرالله گفت که شب نیمه شعبان شب بزرگی است و جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند دارد. او به نقل از امام صادق (ع) در فضیلت این شب گفت که شب نیمه شعبان بعد از لیالی قدر برترین شب است که خداوند گناه بندگانش را می‌بخشد.

او گفت که مؤمنان در این شب باید به انجام اعمال مخصوص این شب از قبیل ادای نماز، قرائت قرآن و استغفار از درگاه خداوند بپردازند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان نعمت سلامتی و تندرستی را نعمت بزرگی دانست که بیشتر انسان‌ها و مؤمنان از آن غافل هستند و همین که این نعمت را از دست می‌دهند، حسرت می‌خورند. او گفت که انسان‌ها حسرت می‌خورند که چرا عمر حاصل را در «هیچ» صرف کردند.

در حال تکمیل ...

منبع: الف

کلیدواژه: شهید محمد باقر صدر سید حسن نصرالله گفت که شهید نیمه شعبان امام خمینی او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • بیست و پنجم شوال، سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • آرزوی زیبای طراح ایرانی شرکت BMW، مردم ایران را احساسی کرد | فیلم
  • به یاد روحانی عالیقدر آیت الله سید محمد باقر شفتی
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی