Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@20:25:39 GMT

فوت یک عضو کادر درمانی در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۰۱۹۸

فوت یک عضو کادر درمانی در مازندران

آریا سیگارودی که از ۱۱ فروردین ماه سال جاری به دلیل مشکل حاد تنفسی ناشی از ویروس کرونا در یکی از بیمارستان‌های استان بستری بود، روز گذشته به جمع شهدای سلامت استان پیوست.

سیگارودی ششمین نفر از کادر درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران است که هنگام خدمت رسانی به بیماران کرونایی به این بیماری دچار شد و به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن مکرمی رستمی مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی و آرایشی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران نخستین شهید سلامت استان بود که ۲۲ اسفند ماه به جمع شهدای سلامت کشور پیوست.

دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت دارد هم تاکنون دستکم هفت تن از کادر درمانیش را به خاطر ابتلا به کرونا از دست داده است.

بیماری کرونا در مازندران نخستین بار با شناسایی ۲ فرد مبتلا که سفری به قم داشتند از سوی دانشگاه علوم پزشکی بابل رسانه‌ای شد. روند شیوع این بیماری در اواخر اسفند ماه سال گذشته به نقطه پیک رسید و از سوم فروردین هم کاهشی شد که همچنان ادامه دارد.

طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران در ۲۴ منتهی به روز سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۲۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان وابسته به این دانشگاه در استان بستری شدند و در همین مدت نیز ۱۴۱ بیمار پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

هم اکنون ۷۱۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در حوزه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران بستری هستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مازندران ویروس کرونا بیماری کرونا قربانیان کرونا پارسی خبر دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد

به گزارش قدس خراسان، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و نهمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم "موسی الرضا شیرزور علی‌آبادی"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم(ع) پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • ایجاد داروخانه دولتی ویژه بیماران خاص در کرمانشاه
  • اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد
  • آشنایی با پزشکی ترمیمی
  • انتقاد شدید فاطمه هاشمی از وزارت بهداشت
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز