Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: همانند دوران دفاع‌مقدس مردم با همدلی در بحث مبارزه با کرونا حضور دارند و سپاه و بسیج نیز تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا در کنار مردم و کادر درمانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سردار حسن شاهوارپور» شامگاه (سه‌شنبه ۱۹ فروردین) در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در دزفول که در سالن ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: جمعیت بالای شهرستان دزفول کار تیم‌های درمانی و بهداشتی را سخت کرده و با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی دزفول برخی شهرهای شمالی را نیز پوشش می‌دهد، این کار را دو چندان مشکل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با تقدیر از تیم‌های درمانی دزفول افزود: از ابتدای شروع مقابله با کرونا دو محور پیشگیری و درمان برای ما بسیار حائز اهمیت بوده و در حوزه پیشگیری طبق نظر کارشناسان چون ویروس کرونا ناشناخته است اقدامات پیشگیرانه نسبت به درمان اولویت دارند پس هرچه در این بخش تلاش کنیم قطعاً هزینه‌های درمان کمتری خواهیم داد.

 

وی اضافه کرد: با وجود تعطیلی اماکن مذهبی و مساجد به دلیل شیوع کرونا اما بخش‌های فرهنگی در بحث‌های ضدعفونی معابر و یا توزیع اقلام بهداشتی و عضویت در کارگاه‌های تولید اقلام بهداشتی حضور مستمر داشتند.

 

سردار شاهوارپور تصریح کرد: در دوران دفاع‌مقدس بسیاری از شهرها از جمله دزفول در تیررس حملات موشکی قرار داشتند و مردم با مشکلات زیادی روبه‌رو شدند اما این مشکلات باعث کسب تجربه‌هایی زیادی از جمله همدلی مردم را به‌دنبال داشت که امروز در بحث کرونا از این همدلی استفاده می‌شود.

 

وی عنوان کرد: امروز با وجودی که کشور ایران در محاصره شدید اقتصادی قرار دارد اما تمام ظرفیت‌ها و امکانات در بحث کرونا مورد استفاده قرار گرفته و نسبت به کشورهای دیگر که امکانات پیشرفته داشته و تحت تحریم اقتصادی نیستند در بحث کنترل کرونا ایران عملکرد بهتری داشته است.

 

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به فعالیت‌های سپاه خوزستان در بحث مبارزه با کرونا ابراز کرد: گروه‌های جهادی و بسیج از همان ابتدای شروع کرونا عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر را در سطح خوزستان طی رزمایش‌های متخلف انجام دادند و چندین کارگاه تولید ماسک جهت تامین نیاز مراکز درمانی نیز راه‌اندازی شد.

 

وی اذعان داشت: سپاه و بسیج تا پایان ریشه‌کنی این ویروس در کنار مردم و کادرهای درمانی است و عملیات ضدعفونی معابر نیز تا زمانی که نیاز است توسط بسیج و سپاه ادامه خواهد داشت.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان سردار شاهوار پور شهرستان دزفول سپاه ولی عصر خوزستان دزفول ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی غروب سه شنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان به میزبانی محل دائمی نمایشگاه‌های سمنان ضمن بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای به سرانجام رساندن نهضت آبرسانی به روستاها عزم خود را جزم کرده است، ابراز داشت: با توجه به تغییر اقلیم و بروز خشکسالی بسیج سازندگی دست به کار شد تا بتواند به روستاهای در معرض خطر بی آبی آبرسانی انجام دهد.

وی ضمن بیان اینکه نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور در دست پیگیری است، افزود: به دنبال این هستیم که با آبرسانی بتوانیم از خالی شدن روستاها و مهاجرت سکنه به دیگر نقاط جلوگیری کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کشور ضمن بیان اینکه مهمترین رویکرد و هدف سپاه از آبرسانی رفت محرومیت است، ابراز داشت: نیمی از هدف گذاری طرح‌های آبرسانی در کل کشور به انجام رسیده است.

فدوی ضمن بیان اینکه اجرای پروژه‌های آبخیزداری و احیای قنات‌ها دیگر برنامه‌های مهم سپاه برای آبرسانی است، تصریح کرد: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار بسیج سازندگی کشور است.

وی ضمن بیان اینکه با کار جهادی و انقلابی می‌توان به پیروزی رسید، افزود: موضوع اقتصاد و معیشت موضوع مهمی که برای پیروزی در این جبهه تلاش می‌شود.

کد خبر 6099771

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • راه‌اند‌ازی ۶۵۰ نیروگاه خورشیدی در استان سمان در سال ۱۴۰۳
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • خواص گیاه درمانی و مفید شنگ
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد