Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:30:58 GMT

ادارات شهر کرمان تعطیل شدند/«یزد»؛ منشاء گرد و غبارها

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۱۱۴۵

ادارات شهر کرمان تعطیل شدند/«یزد»؛ منشاء گرد و غبارها

ایسنا/کرمان ادارات شهر کرمان به علت آلودگی هوا امروز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه تعطیل شد

 "سید مصطفی آیت اللهی موسوی" معاون عمرانی استاندار کرمان با اعلام این خبر که آلودگی هوای شهر کرمان به ۲۸ برابر حد مجاز رسیده است گفت: همه ادارات شهر کرمان امروز چهارشنبه ۲۰ فروردین ۹۹ تعطیل هستند. 

"مرجان شاکری" مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان نیز در گفت و گو با ایسنا، در خصوص کیفیت هوای استان کرمان گفت: از شب گذشته شاهد افزایش غلظت گرد و خاک در برخی نقاط استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کانون این ریزگردها را منطقه یزد دانست و بیان کرد: از شب گذشته در افزایش غلظت گرد و خاک در شهرستان های انار و رفسنجان آغاز شد که اکنون کاهش یافته اما در شهرستان زرند میزان غلظت گرد و غبارها در حال افزایش پیدا کردن است.

شاکری اظهار کرد: میزان غلظت آلودگی هوا در شهر کرمان هم اکنون ۲۸ برابر حد مجاز است که این موضوع را به استانداری برای تعطیل کردن ادارات اعلام کردیم و منتظر تصمیم آنها هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلودگی هوا شهر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم. ️

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

️عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

کد خبر 748571

دیگر خبرها

  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • گرد وغبار شهر اهواز به ۸ و شوش به ۴ برابر حد مجاز رسید
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳