Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد 23 هزار میلیارد تومان برای تحقق اهداف جهش تولید در نظر گرفته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۱۳ هدف با اعتباری نزدیک به ۲۳ هزار میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری و تحقق اهداف جهش تولید تعریف شده است.

محمدباقر نوبخت در ششمین جلسه ستاد راهبری و برنامه‌ریزی جهش تولید افزود: سال گذشته وزارت نیرو با موفقیت طرحهایی را در سراسر کشور انجام داد، همچنین  ۲۲۷ پروژه در حوزه های آب و برق با  سرمایه‌گذاری ۳۳ هزار میلیارد تومان در ۳۱ استان کشور به اجرا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: بر اساس برنامه‌های ارائه شده از سوی وزیر نیرو ۱۳ هدف با اعتباری نزدیک به ۲۳ هزار میلیارد تومان جهت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف برای تحقق اهداف جهش تولید در نظر گرفته شده است.

نوبخت یادآور شد: بخشی از این منابع از طریق اعتبارات موجود در قانون بودجه سال ۹۹ تامین خواهد شد و مابقی نیز از سایر سازوکارهای قانونی مانند طرح مشارکت عمومی و خصوصی تامین می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تحقق اهداف جهش تولید هزار میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار

 رئیس انجمن هسته‌ای ایران در آغاز به کار نخستین کنفرانس بین المللی فناوری علوم وفنون هسته‌ای ۲۰۲۴ در اصفهان، فناوری هسته‌ای را یکی از فناوری‌های کاملا اثبات شده در پاسخ دقیق به برخی از چالش‌ها دانست و گفت: رویداد‌های بین المللی و نشست‌های علمی در حوزه فناوری هسته‌ای دستیابی به اهداف توسعه پایدار وپاسخ و راه حل چالش‌های پیش رو در امنیت انرژی وتامین انرژی وتامین غذا که مستقیم با حیات انسان در ارتباط است را می‌تواند تسهیل کند.


جواد کریمی ثابت افزود: برگزاری این نشست‌ها بستری مناسب برای یافتن راه حل‌هایی برای این موضوع است.


او گفت: در این راستا، ایران ظرفیت تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای را در دستور کار قرار داده است ومسئولان جمهوری اسلامی ایران با تمرکز بر تعهدات خود در حوزه فناوری هسته‌ای وبرنامه‌های تولید این میزان برق هسته‌ای را با جدیت دنبال می‌کنند.


رئیس انجمن هسته‌ای ایران افزود: این کنفرانس در ۱۶ پنل و ۱۳ محور فعالیت خود را آغاز کرده است و فناوری هسته‌ای در کشور ایران به بلوغ رسیده و این بلوغ را در ارائه مقالات وسخنرانی‌ها و نمایشگاه‌ها قابل مشاهده است.


سی‌اُمین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ با حضور ۵۰ دانشمند هسته‌ای از پنج قاره جهان در اصفهان تا دو روز دیگر ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سرپرست اداره کل دارو منصوب شد
  • ایجاد سازمان‌های سرمایه‌گذاری مختص پارک‌های علم و فناوری
  • ایران و فائو در زمینه تولید زعفران پروژه جدید امضا کردند
  • همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی