Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس والیبال گفت: ما هم بازیکنان خوبی داریم و هم زمان مناسب برای انتخاب کادرفنی درست. فقط باید انتظارات مردم را در نظر گرفت و بر اساس آن هزینه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ناصر شهنازی؛ کارشناس والیبال، درباره انتخاب سرمربی ایرانی یا خارجی برای تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: با تغییر و تحولاتی که در فدراسیون صورت گرفت و داورزنی دوباره سکان هدایت این فدراسیون را برعهده گرفت توقعات مجددا از والیبال بالا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراکه در زمان داورزنی رشد موشکی این رشته را شاهد بودیم. در این مدت اخیر هم به دلیل بلاتکلیفی که در فدراسیون وجود داشت شاهد افت کیفی تیم ملی بودیم بنابراین الان همه انتظار دارند دوباره به روزهای خوبمان در این رشته پرطرفدار برگردیم.

او اضافه کرد: تیم ملی ایران در حال حاضر برای دومین بار حضور در المپیک را تجربه خواهد کرد. به همین جهت خوشبختانه والیبال ایران در دنیا شناخته شده است بنابراین مشتریان زیادی دارد چرا که المپیک مهمترین میدان ورزشی است و هر مربی دوست دارد در این میدان هدایت تیمی را بر عهده داشته باشد. دراین خصوص فکرنمی‌کنم با مشکل خاصی مواجه شویم. در مورد مشکلاتی ارزی هم بی‌شک مشکل وجود دارد ولی داورزنی پیش از این هم اسپانسر خوبی را به این رشته آورده بنابراین این پتانسیل را الان هم دارد.

شنهازی در پایان گفت: جای نگرانی وجود ندارد. ما هم بازیکنان خوبی داریم و هم زمان مناسب برای انتخاب کادرفنی درست. فقط باید انتظارات مردم را در نظر گرفت و بر اساس آن هزینه کرد. اگر برخی معتقد هستند که آوردن مربی در حد ولاسکو دراین شرایط برای فدراسیون سخت است باید بگویم که وقتی مردم با پیروزی این تیم خوشحال می‌شوند پس باید برای شادی آن‌ها هزینه هم صورت بگیرد. چراکه دیگر الان فقط بحث صعود به المپیک نیست و بیشتر همه عملکرد ایران را در این رقابت‌ها زیر نظر دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال برنا داورزنی ناصر شهنازی کولاکوویچ کرونا سرمربی تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم

تنها توافق فاینورد باقی مانده تا آرنه اسلوت جایگزین یورگن کلوپ شود.

طرفداری | لیورپول و آرنه اسلوت تمایل به همکاری دارند اما آنها ابتدا باید فاینورد را راضی کنند.

لیورپول بعد از اینکه سرمربی فاینورد، آرنه اسلوت، را به عنوان جانشین مورد علاقه اش برای یورگن کلوپ انتخاب کرد، برای جذب او یک پیشنهاد به باشگاه هلند ارائه داده است. آرنه اسلوت اما در مصاحبه با ESPN از علاقه‌اش برای هدایت لیورپول گفته است.

دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم، تصمیم من مشخص است. فاینورد و لیورپول در حال مذاکره هستند، منتظرم ببینم چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد. من مطمئن هستم و منتظر خواهم بود تا باشگاه‌ها به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: 

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است