Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا ابتدا قرار بود دهه دوم اسفندماه به میزبانی لبنان در بیروت برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد.  پس از آن فدراسیون تکواندو کشورمان تاریخ ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت ماه را به عنوان زمان جدید برگزاری این مسابقات اعلام کرد این در حالی است که طبق تقویم فدراسیون جهانی و به روزرسانی ایجاد شده در آن، این مسابقات یکبار دیگر لغو شده و تاریخ جدیدی هم برای اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون جهانی ششمین دوره رقابت های پومسه و پاراتکواندو قهرمانی آسیا را نیز به زمان دیگری موکول کرده و همچنین از تعویق مسابقات انتخابی المپیک در قاره اروپا خبر داده است.

نکته مهم اینکه در تقویم جدید تاریخ برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در دو بخش تکواندو و پاراتکواندو در قاره آسیا ۱۵ تا ۱۷ خردادماه ثبت شده و خبری از تعویق یا لغو مسابقات نیست. اینکه چرا WT تصمیم به برگزاری مسابقات انتخابی در قاره آسیا دارد و همین مسابقات در قاره سبز را به تعویق انداخته، جای سوال دارد.

هر چند احتمال تعویق این مسابقات نیز وجود دارد ولی بهتر آن است که این ابهام از سوی تکواندو ایران جدی گرفته شده و اگر قرار به برگزاری است، تمرینات بانوان ملی پوش زودتر و البته در فضایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شود.

کد خبر 4895089

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا فدراسیون تکواندو ایران ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان احمد سعادتمند مهدی محمدنبی کشتی فرنگی کشتی آزاد فیفا المپیک 2020 توکیو فدراسیون کشتی مسابقات انتخابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم