Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@08:59:58 GMT

تردد بین استانی در شبانه روز گذشته چهار درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۱۴۶۷

تردد بین استانی در شبانه روز گذشته چهار درصد کاهش یافت

تردد در راههای برون شهری بعد از تعطیلات نوروزی افزایش قابل توجهی داشت که علت آن بازگشت مسافران از سفرهای نوروزی عنوان شده است؛ اما از چهار روز گذشته روند کاهشی به خود گرفته است.

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبانه ‌روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ٢ هزار ٣١٩ تردد شمار فعال در جاده های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ٤.١ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

گزارش مرکز مدیریت راهها اضافه می‌کند که سهم وسایل نقلیه سنگین  حدود ٢٠ درصد و اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی هم از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت خبر می‌دهد.

اکنون در جاده چالوس بارش برف و باران و جاده های، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قروین – رشت بارانی گزارش شده است.

بر اساس گزارش این مرکز از آخرین وضعیت جوی بارش برف و باران در برخی از جاده های استان های اردبیل، البرز،خراسان رضوی،خراسان شمالی، مازندران و گلستان گزارش شده است.

همچنین بارش باران در برخی از جاده های استان های اصفهان،بوشهر، تهران،قزوین، قم، مرکزی ، چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی و گیلان ادامه دارد.

همچنین براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی ، پلاک و بیمه نامه خودرو ، به آن شهر مجاز است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس آزادراه تهران شمال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس آزادراه تهران شمال سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس آزادراه تهران شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین سال جاری
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر