Web Analytics Made Easy - Statcounter

معتمدیان با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام درحوزه زیرساختی و اقتصادی در اولویت هستند، گفت: باید همزمان با توسعه زیرساخت ها به اشتغال پایدار روستایی نیز توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد صادق معتمدیان» امروز (۲۰ فروردین) در جلسه ستاد برنامه ریزی و راهبری جهش تولید استان با محوریت طرح های عمرانی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شعار سال باید فعالیت های جاری دستگاه ها جهش معناداری پیدا کرده و به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شاخصه های پروژه‌های سال جاری افزود: اتمام و به مرحله بهره برداری رساندن پروژه ها، مشارکتی بودن و بهره گیری از ظرفیت ماده ۵ و ۶ از جمله این شاخصه ها است.

 

معتمدیان با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی باید درحوزه زیرساختی و  اقتصادی در اولویت هستند، گفت: دستگاه های اجرایی مکلف هستند همزمان با توسعه زیرساخت ها به اشتغال پایدار روستایی نیز توجه ویژه کنند تا ضمن معکوس کردن مهاجرت به روستاها، از حاشیه نشینی در شهرها جلوگیری شود.

 

وی به طرح های مختلف ویژه مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: طرح های مختلفی مانند نصب پنل های خورشیدی، توسعه صنایع دستی، تبدیل استان به هاب منطقه ای شتر برای توسعه همه جانبه روستاها و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها در حال اجرا است.

 

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه  اشتغالزایی و زود بازدهی طرح خوشه های صنایع دستی ادامه داد: در این راستا در هر شهرستان یکی از صنایع دستی که دارای ظرفیت بیشتری است به عنوان طرحی محوری مورد حمایت قرار می گیرد.

 

گفتنی است در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران کل حوزه عمرانی استانداری نیز گزارشی جامع در خصوص راه های دستیابی به جهش تولید در این حوزه را ارائه کردند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروژه نیمه تمام استاندار خراسان جنوبی صنایع دستی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله حسنی گفت: جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردمی» در سال جاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید است.

حسنی ادامه داد: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان همچنین در خصوص کاهش مصرف آب با بکارگیری سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم اظهار داشت: این طرح از سال‌ها پیش در حال اجرا است، اما امسال سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حسنی در مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود ضمن آنکه برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم و با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید بازگردند و منجر به افزایش تولید شوند.

کد خبر 6097626

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد