Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین از تولید روزانه پنج هزار ماسک و ۱۰۰ گان پزشکی در کارگاه‌های خیاطی بسیج دانشجویی استان قزوین خبر داد.

سید محمد بحرانی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: در حوزه تولید ماسک بسیج دانشجویی در دانشگاه دخترانه فنی بقیة الله با ۶۰ چرخ و دانشگاه فرهنگیان با ۲۰ چرخ درحال فعالیت بوده و روزانه پنج هزار ماسک و ۱۰۰ گان پزشکی تولید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بحرانی مطرح کرد: با همکاری اتاق بازرگانی تاکنون هزار بسته ارزاق آسمانی شامل مواد خوراکی و بهداشتی در مناطق محروم سراسر استان توزیع شده و ۵۰۰ بسته نیز در نیمه شعبان توزیع خواهد شد.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی قزوین اظهار کرد: غربالگری سیار نیز در روستا‌های محروم در الموت شرقی و غربی و دشتابی انجام شده، همچنین در راستای ضدعفونی اماکن عمومی ۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در اختیار دهیاری و شورا‌های طارم، الموت، کوهین، اقبالیه، خاکعلی و شریف آباد قرار گرفته است.
وی در خاتمه بیان کرد: جهادگران تا پایان مهار و شکست کرونا در کنار مردم خواهند ماند و در این راستا از تمام توان و پتانسیل‌های خود بهره می‌برند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی کرونا ویروس گروههای جهادی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال

فراخوان مسابقه عکاسی عکس سال فروردین ۱۴۰۳ از سوی معاونت فرهنگی کانون ویژه مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری منتشر شد.

در این راستا رهبر جعفری مربی فرهنگی کانون استان قزوین به عنوان برگزیده معرفی شد.

در این مسابقه هنری از مربیان و کارکنان کانون خواسته شده بود تا از گالری عکس‌های گوشی خود یک عکس را به عنوان عکس سالِ کانون انتخاب و با یک تیتر و توضیح مناسب در پیام‌رسان بله به معاونت فرهنگ کانون ارسال کنند.

اعضای داوری از میان ۲۸۸ عکس رسیده به دبیرخانه این رویداد، در مرحله اول ۴۰ اثر را به عنوانِ عکس برتر و در مرحله دوم سه اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

«نگاه خلاق عکاس به موضوع»، «هماهنگی عکس با موضوع»، «انتخاب عنوان جذاب و هماهنگ با موضوع» و «هماهنگی عنوان با عکس» از شاخص‌های انتخاب عکس بود که در انتشار فراخوان مسابقه عکاسی مدنظر قرار داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغوش باز باغستان سنتی قزوین برای آیین «پنجاه‌به‌در»
  • ۱۶۷ اثر به جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج ارسال شد
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • مشارکت بسیج در واکسیانسیون دام
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • حضور مداحان قزوینی در همایش ملی «الی الحبیب»
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی