Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مدرسه علوم دینی بوکان روز چهارشنبه در این آیین که در محوطه بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور برگزار شد، خطاب به کادر درمانی این بیمارستان گفت: از خودگذشتگی و فداکاری شما که جان با ارزش خود را به میدان آورده‌اید تا از هموطنان محافظت کنید، ستودنی بوده و زبان و قلم از بیان آن قاصر است.

ماموستا ملاحسین عزیزی افزود: مجاهدت‌های شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها که از خانواده دور بوده و حتی به منزل نمی‌روند و مشغول خدمت به مردم هستند، بسیار ارزشمند بوده و جای قدردانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی توسط مردم ادامه داد: مردم باید در کنار این ایثارگران با پیشگیری، مراقبت و تبعیت از توصیه‌های بهداشتی از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: مردم باید توصیه‌ها و دستورهایی را که مسوولان بهداشت و درمان کشور برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا ارائه می‌دهند، با دقت رعایت کنند و از حضور در اماکن عمومی بپرهیزند.

در این مراسم روحانیون حاضر ضمن قرائت دعا و نیایش برای دفع بلا و در امان ماندن کارکنان بیمارستان، برای بیماران شفای عاجل و برای درگذشتگان از خداوند طلب مغفرت کردند.

بوکان سومین شهر پرجمعیت آذربایجان‌غربی است؛ این شهرستان از جمله شهرستان‌های درگیر با بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی بوده و در بالای جدول مبتلایان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوکان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوکان بهداشت و سلامت ویروس کرونا بوکان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی