Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال گفت: درست است که بین پرسپولیس و تیم دوم لیگ فاصله امتیازی زیادی وجود دارد، اما تصمیمی در خصوص اینکه این تیم را قهرمان اعلام کنیم گرفته نشده است. تاریخ انتشار: 10:16 - 20 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۸۱۶

حبیب‌الله شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه آیا لیگ برتر فوتبال ادامه پیدا می‌کند یا به دلیل شیوع کرونا لغو می‌شود، اظهار داشت: مهمترین مسئله در حال حاضر سلامتی است و نمی‌توان لیگ را به هر قیمتی ادامه داد چون جان و سلامتی انسان‌ها خیلی اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم نباید عجله کرد و در خرداد هم می‌شود مسابقات را ادامه داد.

وی درباره اینکه آیا بین اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ، بحثی درباره قهرمان اعلام کردن پرسپولیس در صورت لغو لیگ مطرح شده یا خیر، گفت: تا الان چنین بحثی نشده و این صحبت‌ها بیشتر گمانه‌زنی اهالی فوتبال است. هر زمان که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کند این ویروس از بین رفته، ما لیگ را از سر می‌گیریم. درست است که بین پرسپولیس و تیم دوم لیگ فاصله امتیازی زیادی وجود دارد، اما تصمیمی در خصوص اینکه این تیم را قهرمان اعلام کنیم گرفته نشده است.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ ادامه داد: ضمن اینکه لیگ را نمی‌توان خیلی سریع ادامه داد، چون تیم‌ها مدتی تعطیل بوده‌اند و باید قبل از شروع بازی‌ها آماده‌سازی کنند. ما منتظر نظر فیفا و AFC در این خصوص هستیم و باید از این ۲ نهاد الگوبرداری کنیم. نمی‌توانیم مستقل تصمیم بگیریم. از طرفی، نظرات همه باشگاه‌ها هم باید پرسیده و لحاظ شود.

شیرازی در واکنش به صحبت‌های رئیس اداره کل ورزش استان تهران مبنی بر اینکه اگر موارد قانونی رعایت نشود دیگر هیئت فوتبال تهران را به رسمیت نمی‌شناسیم گفت: طبق اساسنامه، من تا زمان برگزاری انتخابات، مسئولیت هیئت فوتبال استان تهران را برعهده دارم و نمی‌توانم خلاف اساسنامه عمل کنم. گل‌محمدی انتظار دارد انتخابات هیئت تهران مثل سایر هیئت‌های ورزشی باشد، اما باید در نظر گرفت اساسنامه فدراسیون فوتبال با سایر فدراسیون‌ها متفاوت است. ما باید به این مسائل دقت کنیم. دیدید که فیفا به موضوع دبیرکلی فدراسیون فوتبال ورود کرد؛ بنابراین باید طبق اساسنامه رفتار کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در این مدت تلاش کردم خدمتگزار فوتبال باشم و نتیجه تلاش‌های ما این بود که هیئت فوتبال تهران پس از ۶۰ سال صاحب ساختمان شد؛ کاری که اداره کل در این سال‌ها انجام نداده بود.

بیشتر بخوانید: نصیرزاده: احتمالا لیگ ادامه پیدا کند/ تیم‌ها به تعطیلی رضایت می‌دهند، اما به معرفی قهرمان نه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان لیگ سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال هیئت فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه آلومینیوم، متأسفانه رفتار غیرحرفه‌ای و غیرقانونی عده‌ای از فعالین در بازار نقل و انتقالات که به جرأت می‌توانیم دلال خطاب‌شان کنیم، سعی در برهم زدن آرامش بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم و ایجاد حاشیه در باشگاه دارند.

به اطلاع مردم شریف ایران و هواداران تیم فوتبال آلومینیوم می‌رسانیم، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک با شرایط متفاوت تحت قرارداد این باشگاه هستند و با توجه به اینکه رقابت‌های فصل بیست و سوم لیگ برتر و جام حذفی همچنان ادامه دارد، هرگونه گفت‌وگو، مذاکره و نقل قول رسمی و غیر رسمی در خصوص آینده‌ی این بازیکنان، خلاف اصول حرفه‌ای و مقررات جاری فوتبال است.

باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک حقوق قانونی خود را با حمایت و دلگرمی هواداران پرشور و متعصب خود که در همه شرایط در کنار تیم هستند، از طریق مراجع قضائی و ارکان انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری می‌نماید.

کد خبر 6094513

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • مورایس برای اورونوف من تو من گذاشته بود
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه