Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس یازدهم با بیان اینکه شعار سال باید به دور از نصب بنر عملیاتی شود گفت: نمایندگان مجلس باید در همین آغاز سال از وزرا، مطالبه برنامه برای حمایت از تولید داخل داشته باشند،چراکه باید عمل و اقدام انجام تا منجر به نتیجه شود. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام محمد سبزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درساوه، با اشاره به بیانیه منتخبین مجلس یازدهم به مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال  99 با عنوان "جهش تولید" اظهار داشت: باید شعارهای سال که هر ساله از سوی مقام معظم رهبری طرح و اعلام می‌شود نقشه راه همه قوا قرار بگیرد و این شعارها باید به دور از شعار و بنر عملیاتی و اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایندگان مجلس باید در همین آغاز سال از وزرا، مطالبه برنامه برای حمایت از کالای تولید داخل داشته باشند، چراکه باید عمل و اقدام انجام تا منجر به نتیجه شود.

منتخب  مردم ساوه و زرندیه در مجلس یازدهم تصریح کرد: تولیدکنندگان باید برای تولید با کیفیت تلاش کنند و دولت نیز باید تسهیلات لازم به منظور بالا بردن کیفیت محصولات تولید داخل را برای تولیدکننده‌ها فراهم کند تا با مشوق‌های حمایتی لازم تولیدکننده‌ها امکان تولید کالاهای با کیفیت و ارزان‌قیمت داخلی را که مقرون به صرفه باشد داشته باشند.

منتخب مردم غرب هرمزگان در گفت‌وگو با تسنیم: جهش تولید گام بلندی به سوی رفع بیکاری استبررسی راه‌های تحقق جهش تولید در بخش مسکن و حمل‌و‌نقلتعریف 13 محور با منابع موردنیاز 23هزارمیلیاردی برای تحقق جهش تولید در وزارت نیرو

سبزی بیان کرد: برای عملیاتی کردن شعار جهش تولید باید با تکیه بر توان متخصصان داخلی به سمتی حرکت کنیم که نیازهای وارداتی و به ویژه کالاهای اساسی را در داخل کشور تولید کنیم که علاوه بر نیاز داخل صادرات هم داشته باشیم، نمونه جهش تولید را در تولید اقلام بهداشتی در بحث کرونا داشتیم که خوشبختانه امروز علاوه بر تامین ماسک مورد نیاز شاهد صادر آن به دیگر کشورها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز اقتصاد در دنیا حرف اول را می‌زند، ولی متاسفانه اقتصاد ما تحریم‌پذیر است، برای محقق شدن شعار سال باید از خام‌فروشی فاصله بگیریم، در چنین شرایطی اگر خام‌فروشی کنیم ضرر کرده‌ایم چراکه در حوزه تولیدات توان تولید مواد اولیه آن را داریم، بنابراین نیاز نیست واردات این اقلام را داشته باشیم.

منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس یازدهم افزود: باید تنوع تولید را افزایش دهیم و هزینه‌های دیگر برای تحریم را بالا ببریم چراکه در جهش تولید به دنبال تولید نیستیم بلکه باید به دنبال چرایی و چگونگی تحقق آن باشیم برای تحقق این مهم باید تعامل صنعت و دانشگاه افزایش یابد و با استفاده از ظرفیت نخبگان به دنبال تنوع و تحول در  تولید  که مقدمه جهش تولید است باشیم.

سبزی بیان کرد: هدف از بیانیه منتخبین مجلس یازدهم درخصوص شعار سال به مقام معظم رهبری اعلام آمادگی برای اجرای فرامین معظم له بود چراکه رهنمودهای ایشان می‌تواند نقشه راه و توسعه در همه عرصه‌ها باشد.

انتهای پیام/716/ی

R7980/P1549/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید داخل منتخب مردم جهش تولید شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه تشریح کار‌ها و اقدامات  سبب خوشنودی و رضایت بیشتر مردم می‌شود،گفت:: اقدامات مؤثر صورت گرفته در کشور باید برای مردم تشریح شود و مسئولان به مطالبات مردمی بیش از پیش توجه داشته باشند.

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان سمنان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همچنین امروز با استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

دیگر خبرها

  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم