Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@04:18:46 GMT

طلا از صعود بازماند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۳۲۹۴

طلا از صعود بازماند

طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی در پی رشد ارزش دلار از صعود بازماند.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ثابت بود و در ۱۶۴۸ دلار و ۸۴ سنت قرار گرفت. بهای معاملات این بازار روز گذشته تا مرز ۱۶۷۱ دلار و ۴۰ سنت افزایش یافته بود.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا ثابت بود و در ۱۶۸۳ دلار و ۳۰ سنت ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته تحلیلگران شرکت فیلیپ فیوچرز، ادامه ابهامات روی ریسک پذیری در بازار تاثیر گذاشته و برای طلا در بلندمدت مثبت است و همه گیری ویروس کرونا هنوز به طور کامل مدیریت نشده است.

بازارهای سهام آسیایی پس از دو روز صعود چشمگیر، در معاملات روز جاری در پی نگرانی سرمایه گذاران به خوش بینی بیش از حد نسبت به پیک همه گیری کرونا عقب نشینی کردند.

ویروس کرونای جدید بیش از  یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را در جهان آلوده کرده و جان بیش از ۷۶ هزار نفر را گرفته است با این حال آمار در بسیاری از کشورهای پرجمعیت جهان رو به افزایش است و امیدها نسبت به نزدیک شدن دوره پیک این بیماری را تضعیف کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، بانکهای مرکزی و دولتهای جهان برای مقابله با تبعات اقتصادی کرونا، اقدامات محرک مالی و پولی بی سابقه ای را اعمال کرده اند و در آخرین تحولات، شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، وضعیت اضطراری اعلام و یک بسته محرک یک تریلیون دلاری را به منظور تعدیل اثرات اقتصادی این اپیدمی رونمایی کرد.  

دلار در معاملات روز جاری در برابر ارزهای رقیب ۰.۳ درصد رشد کرد و طلا را برای خریداران غیرآمریکایی گرانتر ساخت.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس پالادیم برای تحویل فوری ۰.۹ درصد افزایش پیدا کرد و در ۲۱۹۳ دلار و ۹۹ سنت ایستاد. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۲۷ درصد افزایش، ۷۳۵ دلار و ۷۸ سنت معامله شد. هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد کاهش، به ۱۴ دلار و ۹۸ سنت رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت دلار کرونا در جهان برای تحویل فوری معاملات روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۰۷۷.۴۵ و احدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۶۴۴.۶۳۱ میلیارد سهم بود که طی ۳۱,۳۱۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۷۴۳.۹۲۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۹۷۸,۵۵۰.۴۸۸ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746290

دیگر خبرها

  • «قرارداد سلف ارزی» چگونه به ثبات بازار ارز کمک می‌کند؟
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • محرک جدید بورس
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار