Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا (سدک) در یزد گفت: ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا (سدک) با همکاری اساتید گروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی یزد سامانه خودارزیابی کرونا را طراحی و اجرا کرده است.

 

افشین صابری، دبیر ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا (سدک) در یزد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص راه اندازی سامانه اینترنتی این مجموعه برای خدمت رسانی به مردم گفت: این بار ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا (سدک) با همکاری اساتید محترم گروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی یزد به ویژه خانم دکتر آخوندی و خانم دکترهمتی سامانه خودارزیابی کرونا را طراحی و اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صابری افزود: با سامانه خودارزیابی کرونا می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی؛ به طور کاملا رایگان؛ با وارد کردن اطلاعات و علائم، از وضعیت سلامتی خود مطلع شوید. این سامانه طبق آخرین دستورالعمل‌ها واستاندارد‌های وزارت بهداشت و سازمان جهانی بهداشت و به روز‌ترین تحقیقات سراسر دنیا طراحی شده و تیم سدک امید دارد که گامی هرچند کوچک در جهت سلامت جامعه و مبارزه با بیماری کرونا بردارد.

دبیر مجموعه سدک افزود: برای استفاده از این سامانه و ارزیابی سلامت خود باید به لینک https://sadakssu.ir/coronaTest مراجعه کرده و مراحل را طی کنید.  
وی خاطرنشان کرد: با ورود به سایت سدک شاهد نمونه فعالیت‌های گوناگون از کارگروه‌های متنوع ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا خواهید بود از جمله: آموزش، سرگرمی، خبری، علمی پژوهشی و مدرسه کرونا (ویژه خردسالان) خواهید شد و مطالبی مناسب برای همه رده‌های سنی، در قالب متن، ویدیو، عکس، اپلیکیشن و پوستر‌های متنوع را در سایت سدک دنبال کنید.

صابری با بیان اینکه هدف ما تزریق روحیه، پایان دادن به شایعات و ارائه معتبر‌ترین و آخرین اطلاعات و نکات بهداشتی در مورد کرونا ویروس است، گفت: ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا در اقدامی شگفت انگیز باهدف یاری والدین و معلمان در امر اطلاع رسانی و آموزش به کودکان در زمینه پیشگیری از ابتلا به کرونا، موفق به طراحی اپلیکیشن درسی مبارزه با کرونا گردید که متقاضیان با با ورود به مدرسه کرونا در سایت سدک میتوانید این اپلیکیشن را دریافت کرده و از دیگر امکانات این بخش برای آموزش کودکان استفاده کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا سامانه خودارزیابی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی

با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و جمعی از دانشگاهیان سراسر کشور در تالار فجر دانشگاه شیراز ترتیب یافت، از سه کتاب «سرو سیمین: منتخب اشعار دومین جشنواره سراسری شهید آوینی»؛ «سرو زرین: آثار منتخب رشته‌های هنری دومین جشنواره سراسری شهید آوینی» و «سرو سرخ: منتخب داستان‌های کوتاه دومین جشنواره سراسری شهید آوینی» رونمایی شد.

دکتر حامد تقوایی، دبیرکل دومین جشنواره شهید آوینی درخصوص انتشار این سه اثر توضیح داد: کتاب‌های سرو سیمین، سرو زرین و سرو سرخ، به‌همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز با همکاری اداره‌کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان آماده شده و دربردارنده‌ی آثار برگزیده و منتخب آثار دومین جشنواره سراسری قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی در زمینه‌های شعر، داستان و هنر‌های تجسمی اعم از نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، طراحی پوستر و تصویرسازی است. همچنین معرفی دبیران و داوران بخش‌های مختلف جشنواره در کتاب آورده شده است.

گفتنی است، فاطمه فرهادی، مدیر هنری این مجموعه، فرج‌الله زارعیان جهرمی، ویراستار، محسن گل‌آرایش، طراح جلد و آزاده حق‌شناس گرافیست و صفحه‌آرای این سه‌جلد بوده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده