Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: از همکاران دانشگاهی درباره برنامه‌های خاوازی کمک خواستم که مشخص شد جامعه دانشگاهی این فرد را برای تصدی وزارت جهادکشاورزی شایسته نمی‌داند.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمود صادقی در جلسه صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت کاظم خاوازی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت کشاورزی در مخالفت با وی اظهار کرد: این روزها مجلس از گردونه تصمیم‌گیری کشور خارج شدها ست و خوب بود دولت خاوازی را هم از همان سازوکارهای فوق‌العاده عبور می‌داد و نیازی به رأی اعتماد مجلس نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حکم حکومتی که در اختیار مقام معظم رهبری است ظرفیتی ارزشمند و راهگشاست که نباید از این ظرفیت در اموری که از راه سازوکار عادی قابل اجراست هزینه کنیم. فرآیند پر ایراد تصویب بودجه 99 محل بحث است و برداشت از منابع صندوق توسعه ملی نیازمند مصوبه مجلس است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پس از تذکر مسعود پزشکیان مبنی بر اینکه در راستای موضوع صحبت کنید، درباره وزیر پیشنهادی وزیر کشاورزی گفت: در رزومه خاوازی آمده که مجری 100 طرح کشاورزی بوده و 150 مقاله هم داشته است  که به نظرم در اینباره اغراق شده و بعید است که وزیر پیشنهادی توانسته باشد در طول دوره کوتاه کاری خود چنین اقداماتی را اجرا کرده باشد.

صادق در ادامه مخالفت خود با خاوازی تصریح کرد: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی بر اجرای سیاست‌های برنامه ششم تأکید شده درحالی که اهداف کلی در برنامه ششم توسعه هست که آقای خاوازی در مدت باقی‌مانده از دولت نخواهد توانست آنها را عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: خوداتکایی در محصولات اساسی که خاوازی در برنامه‌های خود اشاره کرده خوب است اما راه‌های عملی او برای رسیدن به این هدف در برنامه‌های وزیر پیشنهادی مشخص نیست.

صادقی با بیان اینکه متصدی تصمیم‌های صادرات و واردات بخش کشاورزی وزارت صنعت، معدن و تجارت است گفت: وزیر پیشنهادی برای تعارض در برنامه‌های دو وزارتخانه برنامه و راهکار مشخصی ارائه نکرده است. من از همکاران دانشگاهی خود درباره برنامه‌های خاوازی کمک خواستم که مشخص شد جامعه دانشگاهی این فرد را برای تصدی وزارت جهادکشاورزی شایسته نمی‌داند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: من از امضا کنندگان استیضاح حجتی بودم و به او نقد داشتم، اما خاوازی هم برنامه مشخصی برای برون رفت از مشکلات ندارد و قطعاً او هم در گلوگاه‌های فساد و غیرشفاف گرفتار خواهد شد.

انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: نماینده مردم تهران محمود صادقی کاظم خاوازی مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی تصدی وزارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو تهدید شد

شبکه الجزیره گزارش داد که «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم را تهدید کرده است.

بن گویر در تازه‌ترین سخنان خود گفته است: من از تصمیم نتانیاهو مبنی بر عدم اعزام هیأت مذاکره کننده به قاهره استقبال می‌کنم.

وی در ادامه افزود: ما خواهان دستیابی به یک توافق غیر مسئولانه نیستیم و طرفدار حمله به رفح هستیم.

این وزیر جنگ طلب رژیم صهیونیستی تاکید کرد: امیدوارم نتانیاهو به تعهدات خود که طی هفته گذشته قول آنها را به من داد پایبند باشد، چرا که به خوبی می‌داند تاوان عدم پایبندی به این تعهدات چیست!

در همین راستا وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان بن گویر تصریح کرد: سیاست‌هایی که وزیر امنیت داخلی به ضرر نتانیاهو دنبال می‌کند ذلت بار بوده و به امنیت ما لطمه وارد می‌کند.

اسحاق بریک، ژنرال نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته در توییتی نوشت: نتانیاهو این روزها به خوبی می‌داند که در جبهه‌های جنگ چه می‌گذرد و همچنین می‌داند که ادامه این روند منجر به فروپاشی تل آویو از نظر نظامی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خواهد شد.

وی افزود: حتی اگر حماس و حزب‌الله دقیقاً همانطور که امروز می‌جنگند، بدون غافلگیری نظامی ادامه دهند، کابینه فرو خواهد پاشید. نتانیاهو به خوبی می‌داند که ما طی بیست سال گذشته در یک وضعیت بن بست نظامی قرار داشته ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو تهدید شد
  • وزیر جنگ‌طلب، نتانیاهو را تهدید کرد
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه / وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد
  • مهاجری: وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد!
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود
  • نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات غافل شد