Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این اداره کل تاکید کرد: نام ۵ بازیکن ایرانی که ۲ نفر از آنها اهل چهارمحال و بختیاری هستند، در زمره نامزد بهترین بازیکنان آسیا قرار دارند. 

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یادآور شده است:صفحه شبکه اجتماعی بسکتبال آسیا نام ۵ بازیکن ایرانی را در جمع نامزدهای کسب بهترین بازیکن آسیا از نگاه کاربران قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این فهرست ۵ نفره ایرانی‌ها، نام محمد جمشیدی و بهنام یخچالی از بسکتبالیست‌های ملی پوش چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

اداره کل ورزش و جوانان استان یادآور شده است: با توجه به درخشش و نقش بالای بلندقامتان هم‌استانی در پیروزی‌های تیم ملی، شانس کسب عنوان بهترین بسکتبالیست آسیا توسط جمشیدی و یخچالی دور از انتظار  نیست.
نام حامد حدادی، مایک رستم‌پور و نوید رضایی‌فر از ایران نیز در این نظرسنجی منتشر شده قرار دارد.
به گزارش ایرنا، بهنام یخچالی و محمد جمشیدی دو بازیکن اهل چهارمحال و بختیاری اکنون بازیکن تیم نانجینگ در لیگ CBA (لیگ حرفه‌ای بسکتبال چین) و محمد جشمیدی بازیکن شیمیدر است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره کل ورزش و جوانان تیم ملی چهارمحال و بختیاری چین روابط عمومی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه‌های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آن‌ها روان است.

بیشتر بخوانید

وقوع ۱۴ مورد واژگونی خودرو در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری