Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: محور مواصلاتی اردبیل - سرچم به عنوان یکی از اولویت‌های مهم راه و شهرسازی توسعه و به بزرگراه تبدیل می‌شود. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محبوب حیدری صبح امروز در بازدید از از محور مواصلاتی اردبیل - سرچم اظهار داشت: محور مواصلاتی اردبیل - سرچم به عنوان یکی از اولویت‌های مهم راه و شهرسازی توسعه و به بزرگراه تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جاده سرچم را اصلی‌ترین راه ارتباطی به مرکز کشور عنوان کرد و افزود: محور مواصلاتی اردبیل - سرچم یکی از اصلی‌ترین راه‌های ارتباطی استان اردبیل به مرکز کشور است و همچنین مردم اردبیل از این راه به شهرهای جنوبی استان نیز دسترسی پیدا می‌کنند.

حیدری توسعه جاده اردبیل - سرچم را در رونق اقتصادی موثر دانست و تصریح کرد: با توسعه این جاده می‌توانیم شاهد رونق اقتصادی، جهش تولید و در نهایت توسعه صنایعی همچون گردشگری و کشاورزی در استان اردبیل خواهیم بود.

بزرگراه گچساران ـ بهبهان ـ رامهرمز تا پایان سال 99 تکمیل می‌شودنصب تابلوهای اطلاع‌رسانی بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی در مشهدوضعیت بزرگراه تازه افتتاح شده گرمی - امیرکندی پای دستگاه قضائی را به میدان آورد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از افتتاح 20 کیلومتر از پروژه دو بانده این جاده خبر داد و بیان کرد: در جریان سفر ریاست جمهوری به اردبیل نیز 20 کیلومتر از پروژه دو بانده جاده اردبیل - سرچم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت که امسال نیز تداوم این پروژه در دستور کار است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین جاده سرچم - اردبیل بیان کرد: در برخی مواقع در محور مواصلاتی سرچم - اردبیل با افزایش حجم ترافیک مواجه می‌شویم که با توجه جدی و اتمام این پروژه شاهد کاهش میزان ترافیک و تصادفات خواهیم شد.

انتهای پیام/ 146

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محور مواصلاتی اردبیل راه و شهرسازی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌ دلیل جریان سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به دلیل  طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی آبنما‌ها و محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تااطلاع بعدی مسدود  است. 

سرهنگ علیرضا رضایی، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی