Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@17:52:25 GMT

درمان ریزش مو و کاشت مو در کلینیک تخصصی رنسانس

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۳۶۴۷

درمان ریزش مو و کاشت مو در کلینیک تخصصی رنسانس

ریزش مو بیشتر افراد جهان را به خود درگیر کرده است که کنترل و جبران آن کار آسوده ای نبوده و در مواردی غیر ممکن است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، با توجه به اینکه مو یک  موضوع مهم در زیبایی چهره هر آدمی است، افراد زیادی هستند که از این فاکتور بهره مند نیستند  موهای پر پشت و زیبا می تواند چهره خانم ها و آقایان را جذاب کند  اما ریزش مو بیشتر افراد جهان را به خود درگیر کرده است که کنترل و جبران آن کار آسوده ای نبوده و در مواردی غیر ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلایل ریزش مو

ریزش موها دلایل مختلفی دارند که در هر فردی به شکل خاص و به علتی خاص بروز خواهد کرد ، برای برخی از افراد قابل کنترل و درمان می باشد که بیشتر این افراد به علت عوامل داخلی مانند کمبود ویتامین و املاح خاص دچار ریزش میشوند که با برطرف کردن این کمبود ها رشد مجدد را خواهند داشت

 اما گروه بسیاری از افراد ریزش های شدید را تجربه میکنند که علت آن عموما ارث ، ژنتیک ، بیماری های خاص ، مشکلات هورمونی و مصرف داروهای خاص می باشد این افراد  با اینکه توقف ریزش را خواهند داشت اما رشد مجدد برای آن ها امکان پذیر نمی باشد و معمولا دچار طاسی های منطقه ایی خواهند شد که تنها راه درمان برای آن ها استفاده از روش کاشت مو می باشد که در ادامه مقاله به توضیحات بیشتری در رابطه با این درمان میپردازیم با ما همراه باشید.

 کاشت مو چیست ؟

 کاشت مو اولین  و تنها روش درمان ریزش های شدید در دنیا می باشد این روش بدون اینکه بی هوشی و جراحی  سنگین را نیاز داشته باشد از طریق کاشت فولیکول موی خود فرد و کاشت آن ها در مناطق  خالی از مو سبب رویش مجدد موها میشوند.

این درمان رشد طبیعی موها را با داشتن نتایجی طبیعی به همراه دارد و ظاهر  مصنوعی را برای افراد نخواهد داشت و یک درمان دائمی می باشد به همین خاطر در تمام جهان محبوب  بوده و مورد استفاده قرار میگیرد.

 عوامل دخیل در کاشت مو

کاشت مو نیز مانند هر روش درمان دیگری نیاز به رعایت برخی نکات دارد ، برای انجام کاشت مو داشتن یک کلینیک تخصصی لازمه اولیه خواهد بود ، متخصص و کادر درمانی باید ماهر و با تجربه باشند تا بهترین نحوه کاشت و در نتیجه بهترین نتایج درمان را به همراه داشته باشد ، روش کاشت مو انجام شده باید آخرین روش ارائه شده کاشت مو در دنیا  باشد که  با داشتن این فاکتور ها افراد میتوانند درمانی با نتایج پر تراکم مو و زیبایی چهره طبیعی را به صورت دائمی داشته باشند.

کلینیک تخصصی رنسانس با سال ها خدمت رسانی در این حوزه و پیشگام در استفاده از روش تخصصی سوپر کاشت مو در ایران توانسته است یک گزینه عالی برای درمان کاشت مو در کشور باشد که با در دست داشتن تمامی فاکتور های لازم بهترین نتایج درمان را برای افراد به همراه دارد.

کاشت مو درکلینیک تخصصی رنسانس

 کاشت مو در کلینیک فوق تخصصی رنسانس به صورت کاشت مو به روش sut انجام میگیرد ، این روش آخرین روش ارائه شده کاشت مو می باشد که به تکامل عالی رسیده و میتواند بدون نیاز به برش سر ، بدون نیاز به بخیه  ، برداشت زیاد فولیکول و کاشت پر تراکم آن ها را از طریق سوزن مخصوص این روش داشته باشد به این صورت که کادر تخصصی درمانی در جلسه مشاوره به معاینه و بررسی وضعیت فرد میپردازد و سپس مشخص میکند که فرد به چه مقدار فولیکول جهت رسیدن به تراکم مطلوب نیاز دارد و سپس با توجه به خط رویش موها و با توجه به چهره فرد خط کاشت رویش مو ها را نیز به صورت تصادفی مشخص میکند تا درمان را به طبیعی ترین حالت ممکن خود برساند و سپس در جلسه درمان با استفاده از بی حسی موضعی و سوزن مخصوص فولیکول های مورد نیاز را برداشت و سپس بر منطقه خالی از مو میکارند که نتایج درمان نیز پس از گذشت 4 الی 6 ماه قابل رویت خواهند بود.

کاشت ابرو طبیعی

 ریزش مو و یا کم پشتی ابرو ها  ظاهر افراد را به خود درگیر می نمایند همانطور که مطلع هستید ابروها تاثیر بسیاری بر صورت و چشم ها خواهند داشت و زیبایی آن ها به زیبایی چشم و صورت میافزاید و کم پشتی و یا ریزش آن نیز بر صورت تاثیر خواهد گذاشت .

کلینیک تخصصی کاشت مو رنسانس ، با استفاده از بهترین متخصصین کشور و داشتن برترین ابزار های جهانی ، به انجام کاشت ابرو برای افراد میپردازند .

کاشت ابرو روشی مهم می باشد که حتما باید زیر نظر متخصصین معاینه شده و در صورت تایید شدن اقدام به درمان توسط متخصین نماید  که در این مرکز این نکته رعایت شده و اعمال میگردد .

متخصص با معاینه شخص درمیابد که کم پشتی و ریزش شخص در چه مرحله ایی قرار دارد و برای درمان نیاز به چه مقدار  فولیکول مو داشته و نوع چینش کاشت ابرو برای شخص باید به چه صورتی انجام گیرد .

با بررسی این مسائل شخص برای درمان حاضر میشود که ناحیه برداشت تار موها بی حس میگرد ، معمولا به علت حفظ استحکام از موهای پشت سر برای کاشت مو استفاده میگرد سپس برداشت انجام شده  و فولیکول ها با استفاده از بی حسی موضعی بر ابرو ها به صورت کاملا حرفه ای و طراحی شده کاشته میشوند .

هزینه کاشت ابرو در کلینیک رنسانس

کاشت ابرو در این کلینیک به صورت تخصصی و  طراحی شده انجام میگیرد تا ظاهری کاملا طبیعی ، متناسب با چهره و ابروهای شخص ،  نتیجه ایی دائمی  و بدون عوارض را داشته باشد .

محاسبه قیمت کاشت ابرو در این کلینیک بستگی به  به اندازه  ابروی شخص ، مقدار کمبود تار های ابرو و همچنین مقدار فولیکول های کاشته شده و برداشته شده برای شخص می باشد  و هزینه دقیق کاشت ابرو به همراه توصیه ها و راهنمایی های لازم قبل و بعد از کاشت ابرو  در جلسه معاینه توسط متخصص نزد مراجعین گفته میشود .

درمان ریزش مو

 اما انواع دیگری از ریزش ها هستند که دلایلل دیگری مانند کاهش گردن خون و کمبود املاح معدنی دارند و سبب ریزش های متوسط و یا شدید در افراد می شوند در این صورت نیازی به استفاده از روش کاشت مو نبوده و نیازی به ترمیم مو نیز ندارند اما این افراد از درمان های گیاهی و دارویی نیز نتیجه  ایی دریافت نکرده اند پس چاره چیست ؟

در صورت ریزش های این چنینی کلینیک تخصصی رنسانس استفاده از روش های پی آر پی ، مزو تراپی  ، کربوکسی تراپی و ویتامین درمانی را پیشنهاد میدهد که این مرکز تمامی این درمان ها را در بخش های مخصوص توسط متخصصین تخصصی برای آن ها در نظر گرفته است تا عزیزان شاهد سریعترین و بهترین نتایج در خود باشند.

پی آر پی

پی ارپی روشی است که پلاسمای غنی شده خون خود شخص را از خون جدا کرده و توسط آن  درمان را انجام میدهد به این صورت که با جداسازی پلاسمای غنی شده خون شما و تزریق آن بر سر سبب  گردش جریان خون در فولیکول ها و  تحرک آن ها شده که منجر به رشد سریع مو ها میشود که این درمان تنها  به 60 الی 90 دقیقه زمان نیاز دارد.

مزوتراپی

همانطور که میدانید کمبود ویتامین ها و املاح های لازم میتواند منجر به ریزش موها شود که  باید هر چه سریعتر به جبران این مواد پرداخت ، مصرف و قرص و دارو ها زمان زیادی را میبرند و تاثیر خوبی بر رشد موها ندارند.

 اما مزوتراپی مو میتواند مواد مورد نیاز فرد را از طریق تزریق مستقیم آن ها بر سر به فولیکول موها وارد کند و سبب تقویت و رشد عالی موهای افراد شود.

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی به تزریق گاز کربیک بر سر می پرازد و با اینکار سبب تحرک فولیکول ها شده و رشد طبیعی موها را به همره دارد و یک درمان با نتایجی عالی شناخته شده است .

 کلیه ی این روش ها در مرکز تخصصی رنسانس با بالاترین دستگاهای روز دنیا و بهترین مواد استفاده میشود و با در دست داشتن متخصصین ماهر میتواند بهترین نتایج را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد بنابراین افراد میتوانند با خیالی آسوده هرگونه مشکلات ریزش موی خود را به این مرکز بسپارند.

کلینیک تخصصی پوست و مو رنسانس                                 

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و با بیش از ۱۶ سال سابقه  در دو شعبه به آدرس زیر

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک ۳۵، کلینیک رنسانس

شعبه ولیعصر : میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه ۴ واحد ۴۰۲                     

تلفن: ۰۲۱۲۲۰۸۸۲۱۰ –۰۲۱۸۸۹۰۹۰۵۰

مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: ۰۹۱۲۲۱۱۵۴۴۲

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاشت مو استفاده از روش بهترین نتایج فولیکول ها کاشت مو کاشت ابرو ریزش مو ریزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی

حساسیت در فصل بهار از بزرگترین چالش‌هایی است که افراد در این فصل تجربه می‌کنند و شناختن محرک‌های حساسیت‌زا و راهکارهای بهبود علائم می‌تواند کمک موثری به افراد کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آلرژی بهاره، حساسیت بهاره، رینیت آلرژیک فصلی و تب یونجه دیگر اسامی هستند که برای حساسیت فصل بهار عنوان می‌شوند؛ با شروع فصل بهار درختان، گل‌ها و علف‌های هرز شروع به گرده‌افشانی در هوا می‌کنند و استنشاق این گرده‌ها در برخی افراد می‌تواند باعث ایجاد علائم حساسیت فصل بهار شود.

در طول فصل بهار درختان و گل‌ها شروع به آزاد کردن گرده در هوا می‌کنند. استنشاق این گرده‌ها می‌تواند باعث بروز علائم آلرژی شود.

علائم آلرژی به دو شکل ظاهر می‌شود:

فصلی: علائم در فصل بهار و تابستان و در پاسخ به گرده گیاهان یا اسپور قارچ‌ها ایجاد می‌شود. دائمی: علائم در تمام طول سال وجود دارد، علل ایجاد کننده آن می‌تواند گرد و غبار، حیوانات خانگی، قارچ وسوسک‌ها باشد.

دلیل اینکه به آلرژی بهاری، تب یونجه می‌گویند، این است که در گذشته در ماه‌های گرم سال، یعنی همان زمانی که علائم آلرژی ظاهر می‌شود، کشاورزان یونجه‌ها را درو می‌کردند؛ مقدار گرده گیاهان به طور مشخصی در روزهایی که باد می‌وزد، در هوا بیشتر است، اما این مقدار در روزهای بارانی کمتر می‌شود.

علائم آلرژی بهاری

علائم حساسیت فصلی از خفیف تا شدید متغیر و بعضی از شایع‌ترین علائم آن شامل موارد زیر است:

عطسه گرفتگی یا آبریزش بینی چشمان اشک آلود و قرمز خارش گوش، بینی، دهان، چشم‌ها احتقان گوش ترشحات پشت بینی سرفه تنگی نفس سردرد تنفس صدادار نشانه‌های حساسیت فصل بهار

در بدن افراد مبتلا به حساسیت بهاری آنزیمی ترشح می‌شود که باعث متورم شدن بافت‌ها و گشاد شدن عروق خونی می‌شود، این آنزیم باعث بروز مشکلات تنفسی، شوک و حمله قلبی است و علت همه واکنش‌هایی که در نتیجه حساسیت فصلی به وجود می‌آید همین آنزیم است، که میزان این آنزیم در زن‌ها بیشتر از مردها است‌.

در بدن این افراد هیستامین نیز ترشح می‌شود که علت اصلی آبریزش بینی و آبریزش چشم است و با توجه به اینکه چه ماده‌ای باعث به وجود آمدن آلرژی یا همان حساسیت فصلی شده است علائم آن می‌تواند متفاوت باشد؛ به طور کلی واکنش‌های آلرژیک می‌تواند در سینوس‌ها، راه‌های هوایی، پوست، روده، چشم و بینی رخ دهد و باعث تولید بیش از اندازه موکوس، عطسه کردن، آبریزش بینی، آبریزش چشم، تحریک گلو، کاهش تمرکز، سیاهی زیر چشم، خارش چشم، گوش و بینی، سرفه، کهیر (موارد نادر)، نوسانات خلقی و فشار خون پایین شود.

حساسیت پوستی فصل بهار

یکی از انواع آلرژی، حساسیت پوستی است که افراد زیادی به آن مبتلا می‌شوند، حساسیت پوستی سه نوع دارد که هرکدام علائم متفاوتی دارند.

اگزما

آتوپیک درماتیت یا اگزما یکی از انواع حساسیت‌های پوستی است، که بیشتر بین کودکان شایع است، علائم آن شامل قرمزی، خارش و خشک شدن پوست است و زمانی که یک عفونت در پوست اتفاق بیفتد ممکن است به شکل جوش‌های کوچک که یک مایع سفید رنگ یا زرد درون آن است روی پوست بدن ایجاد شوند.

کهیر

تاول‌های متورم و قرمز رنگ از علائم کهیر است، کهیر حاد در کمتر از شش هفته برطرف می‌شود، اما اگر بیشتر از شش هفته زمان ببرد کهیر مزمن است.

درماتیت تماسی

علائم این نوع از حساسیت پوستی شامل سوزش، خارش، قرمزی و ایجاد تاول روی پوست است، در زمان تماس با یک ماده حساسیت‌زا ایجاد می‌شود شامپو، تماس پوست با صابون و یا بیش از حد قرار گرفتن در معرض آب می‌تواند درماتیت تماسی را ایجاد کند.

درمان آلرژی و حساسیت فصلی

مهم‌‎ترین قسمت در درمان آلرژی، یافتن علت و به عبارتی پیدا کردن آن مواد آلرژی‌‎زا است، در درمان خانگی حساسیت فصلی توصیه می‌شود:

در و پنجره‌های محل زندگی خود را ببندید. تا حد امکان مدت زمان کمتری را خارج از خانه سپری کنید. زمان خارج شدن از منزل از ماسک استفاده کنید. از هرگونه دود دوری کنید. از میوه، سبزیجات و غذاهای مناسب برای آلرژی استفاده کنید.

راهکارهای متعددی در جهت درمان حساسیت فصلی وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به استفاده از میوه و سبزیجات تازه و دوری از آلودگی اشاره کرد.

در صورت شدت علائم حساسیت‌های فصلی و درمان نشدن توسط روش‌های خانگی، لازم است به پزشک مراجعه و درمان دارویی را آغاز کنید، درمان دارویی می‌تواند شامل استفاده از داروهای زیر باشد:

استفاده از داروی آنتی‌هیستامین قرص ایروکاست که ‬ برای حساسیت‌های فصلی و آسم تجویز می‌‎شود. داروی هیدروکسی زین که بیشتر برای خارش و آلرژی مورد استفاده قرار می‌گیرد. داروی کتوتیفن، این دارو برای سرماخوردگی و حساسیت‌ها به‌کار برده می‌شود. غذاهای تشدیدکننده آلرژی

اگر آلرژی دارید، از مصرف این غذاها آلرژی‌زا اجتناب کنید:

الکل کافئین لبنیات شکلات، قند و شیرین کننده‌های مصنوعی بادام زمینی غذاهای فراوری شده خربزه موز خیارها دانه‌های آفتابگردان حلزون صدف‌دار آب‌میوه بطری بابونه گندم، سویا درمان خانگی حساسیت بهاری

علاوه بر مواردی که گفته شد، می‌توان اقدامات زیر را برای بهبود علائم آلرژی در منزل انجام داد:

شست‌وشوی بینی با محلول سالین: با خارج کردن موکوس اضافی در مجرای بینی، احتقان و گرفتگی بینی را کم می‌کند. بخور گرم: با نرم کردن راه هوایی بینی باعث رفع گرفتگی آن می‌شود. طب سوزنی: برخی تحقیقات نشان داده طب سوزنی می‌تواند در برطرف کردن علائم مؤثر باشد. کد خبر 748657

دیگر خبرها

  • حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس
  • درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند
  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند
  • ۴۰ درصد افراد نابارور بچه دار می‌شوند
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • درمان گیاهی ریزش مو
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان