Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@04:39:43 GMT

کشف 501 میلیارد اقلام بهداشتی در فارس

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۳۷۳۱

کشف 501 میلیارد اقلام بهداشتی در فارس

فرمانده انتظامی استان از کشف مقادیر زیادی اقلام بهداشتی احتکار شده با ارزشی بالغ بر 501 میلیارد ریال در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "رهام بخش حبیبی" اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح استان فارس به صورت ویژه از زمان شیوع ویروس کرونا در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری سایر یگان های انتظامی، ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، موفق شدند 69 فقره احتکار و توزیع خارج از شبکه اقلام بهداشتی را کشف کنند. فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: در این راستا، 31 هزار و 450 عدد ماسک، 341 هزار و 187 جفت دستکش بهداشتی و مقادیر زیادی محلول ضد عفونی کننده، ژل ضد عفونی کننده و انواع مواد شوینده کشف شده است. سردار حبیبی گفت: در این خصوص 17 انبار پلمب و 22 دستگاه خودرو حامل اقلام بهداشتی توقیف شده اند. وی با بیان اینکه ارزش اقلام بهداشتی کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 501 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه، 94 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. فرمانده انتظامی استان فارس در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، آن را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهداشتی فارس اقلام اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • تولید ۱۲۵۰۰ تن عسل در استان فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس