Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:41:54 GMT

نعمت امنیت بزرگترین موهبت خداوند به ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۳۷۶۶

نعمت امنیت بزرگترین موهبت خداوند به ملت ایران است

به گزارش خبرنگارمهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل اطلاعات استان با تبریک سالروز میلاد خجسته منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: حضرت مهدی (عج) امید مستضعفان جهان است و همه باید با دعا به درگاه خداوند متعال فرج آن امام عزیز را از خداوند بخواهند.

وی با اشاره به آیه ۵ سوره مبارکه قصص افزود: خداوند متعال در آیات مکرّر قرآن این وعده را داده که اهل حق، طرف‌داران حق و پیروز نهایی‌اند و آیات فراوان قرآن بر این معنا دلالت می‌کند که ممکن است قربانی بدهند دچار سختی و خسارت شوند امّا در نهایت شکست نمی‌خورند و آنها پیروز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان همچنین با اشاره به نامگذاری این روز به نام روز سرباز گمنام، گفت: برخورداری از نعمت امنیت بزرگترین موهبتی است که خداوند به ملت ایران ارزانی داشته است و یکی از اساسی‌ترین جایگاه‌ها در ساختار امنیتی کشورمان، از آن وزارت اطلاعات است که در کنار و همکاری سایر نهادهای امنیتی نظامی و انتظامی این نعمت بزرگ را به مردم هدیه داده است.

وی با اشاره به فرمایش رهبری معظم انقلاب که وزارت اطلاعات را چشم بینا و بیدار نظام اسلامی توصیف فرموده‌اند، گفت: این نهاد مهم با برخورداری از وجود انسان‌هایی شریف مؤمن، متعهد و در عین حال توانمند و خبره همواره در ناکام گذاشتن دشمنان و خنثی کردن اقدامات خبیثانه آنان موفق بوده است.

امام جمعه همدان گفت: وزارت اطلاعات با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان در این عرصه پیچیده و جنگ اطلاعاتی موفق بوده است.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه کارکنان اطلاعات در عین انجام خدمات بسیار بزرگ حتی نامی از یک فرد از آنان هم در اذهان جامعه باقی نیست، گفت: در کنار همه شهدای عزیز باید یاد و خاطره شهدای وزارت اطلاعات را گرامی بداریم و از خداوند متعال برای کارکنان این نهاد مهم توفیق الهی را مسئلت نمائیم.

کد خبر 4895432

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه همدان سربازان گمنام امام زمان ع ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی گرگان شهرکرد ایلام بیرجند بارش باران طرح غربالگری روز طبیعت ماسک طبی استانداری قزوین وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی جداول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی در بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ که هنوز ابلاغ نشده است، نشان می‌دهد که برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حدود ۱۹ هزار و ۵۸۴ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین بر این اساس وزارت ارتباطات در بخش رشد هزینه‌ای ۱۱ درصد، در رشد سرمایه‌ای ۳۳ درصد و در کل اعتبارات ۳۰ درصد رشد داشته است.

جدول رشد اعتبارات وزارت ارتباطات در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳
عنوان دستگاه رشد هزینه‌ای (درصد) رشد سرمایه‌ای (درصد) رشد عمومی (درصد) رشد اختصاصی (درصد) رشد کل اعتبارات
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۱ ۳۳ ۳۰ ۵- ۳۰

برای دستگاه‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز اعتباراتی در نظر گرفته شده است به طوری که پس از ستاد وزارت ارتباطات، بیشترین بودجه به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اختصاص دارد و کمترین بودجه به دبیر خانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات مربوط می‌شود و برای شرکت سهامی ارتباطات زیر ساخت نیز اعتباری در نظر گرفته نشده است.

اعتبارات مجموعه‌های ذیل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ (اعتبار به میلیارد تومان)
عنوان هزینه‌ای سرمایه‌ای اختصاصی کل
مبلغ رشد مبلغ رشد مبلغ رشد مبلغ رشد
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۲,۲۸۴ ۱۱% ۱۷,۱۰۹ ۳۳% ۱۹۰ ۵%- ۱۹,۵۸۴ ۳۰%
پژوهشگاه فضایی ایران ۱۴۶ ۲۴% - ۱۰۰%- ۱۰۰ ۰% ۲۴۶ ۷%
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۵۴۰ ۶% ۱۶۹۱۷ ۴۵% - - ۱۸۴۵۶ ۴۱%
پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۴۳ ۱۶% ۱۲ ۵۰۰% ۴۰ ۰% ۱۹۵ ۱۸%
دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات ۴ ۱۷% - ۱۰۰%- - - ۴ ۸%-
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ۳۱۰ ۲۱% ۱۶ ۰% - - ۳۲۷ ۱۹%
سازمان فضایی ایران ۹۷ ۵۱% ۱۴۴ ۸۸%- - - ۲۴۱ ۸۰%-
پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات ۴۵ ۱۸% ۱۱ ۳۲% ۵۰ ۱۷%- ۱۰۶ ۰%
شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران - - ۱۰ ۰% - - ۱۰ ۰%
شرکت سهامی ارتباطات زیر ساخت - - - - - - - -

بر اساس این گزارش، بودجه در نظر گرفته شده برای پژوهشگاه فضایی ایران ۲۴۶ میلیارد تومان، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۹۵ میلیارد تومان، دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات ایران ۴ میلیارد تومان، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ۳۲۷ میلیارد تومان، سازمان فضایی ایران ۲۴۱ میلیارد تومان، پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۰ میلیارد تومان و برای شرکت سهامی ارتباطات زیر ساخت اعتباری در نظر گرفته نشده است.

کد خبر 6087579 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • پیشنهادات ایران برای ارتقای امنیت اطلاعات
  • احمدیان: مشکل بزرگ‌تر در بقا و ثبات این کشورها خواهد بود
  • پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است