Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@10:27:05 GMT

حمایت IOC و انوک از تلاش های کادر پزشکی در مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۴۱۷۸

حمایت IOC و انوک از تلاش های کادر پزشکی در مبارزه با کرونا

روسای کمیته بین المللی المپیک و اتحادیه کمیته های ملی المپیک از کادر پزشکی در سراسر جهان به خاطر مبارزه با کرونا تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته بین المللی المپیک (IOC) و اتحادیه کمیته های ملی المپیک (ANOC) از جمله سازمان هایی هستند که در روز جهانی بهداشت به کارمندان بهداشت، پزشکان و پرستاران ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک در پیامی ویدئویی در توییتر که از کادر پزشکی به خاطر تلاشهایشان به ویژه کسانی که با بیماری همه گیر ویروس کرونا مقابله می کنند، تشکر کرد.

باخ گفت: از همه پزشکان، پرستاران، کارمندان بهداشت و داوطلبان بسیار متشکرم. متشکرم از فداکاری، تعهد و مقاومت شما. شما قهرمان واقعی ما هستید. هنگامی که این کار به پایان رسید امیدوارم که تعهد و همه تلاشهای شما فراموش نشود و حمایتی را که شما واقعاً شایسته آن هستید، دریافت کنید.

رئیس IOC اضافه کرد: ممکن است ورزشکاران المپیک در این زمان در بیمارستانها مشغول به کار باشند و این امر تأکید می کند که "حتی در این زمان های بی سابقه ورزش امیدواری می دهد.

رابین میچل رئیس موقت انوک نیز اظهار داشت: از کادر پزشکی در سراسر جهان به خاطر نقش اساسی که در هر دقیقه از زندگی ما دارند، تشکر می کنم.

میچل ادامه داد: آنها در صدر مبارزه جهانی علیه ویروس همه گیر کرونا قرار دارند و فداکاری آنها الهام بخش همه ماست. همه ما نقش مهمی در حمایت از آنها و کمک به مهار همه گیر ویروس با ماندن در خانه در این زمان دشوار داریم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: پزشکی المپیک پزشکان توییتر کادر پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه

سرتیپ احمد علی  گودرزی رئیس روانشناسی پلیس ایران گفت: خوشبختانه در سال‌های  اخیر تعداد زیادی از همکارانمان که در نقاط مرزی، انتظامی و یگان های ویژه و سایر یگان ها انتظامی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی، تحت نظارت مستقیم این انجمن  هستند که بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند .

او بیان کرد: در این راستا ۸ کمیته تشکیل شده که این کمیته ها هر کدام وظایفی دارند.  از جمله آن می توان به  کمیته جنایی، سلامت خانواده، راهنمایی و رانندگی و دیگر کمیته هایی که می‌توانند در سلامت اجتماع و انتظامی کشور کمک کننده باشند اشاره کرد.

رئیس روانشناسی پلیس ایران تصریح کرد: این تلاش‌ها و فعالیت ها در یکی دو سال گذشته بسیار مناسب بوده است. وضعیت علمی همکارانی که  در پاسگاه ها و کلانتری ها خدمت می کنند و همچنین افرادی که در راس عدالت ترمیمی تلاش می کنند را ارتقا داده‌ایم.  

وی افزود: در بحث خانواده و حوزه سلامت روان کارکنان اقدامات خوبی انجام دادیم. روانشناسان ما در رده های انتظامی و مرزی به ویژه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که پرونده های خانوادگی در آنجا اتفاق می‌افتد می توانند خدمت کنند.

او همچنین گفت:  در این زمینه‌ها نظراتی به مجموعه اجتماعی  مانند جنایی، راهور، سلامت خانواده ، بهداری داده شده است.   

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز