Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، کاظم خاوازی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۰ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تشریح برنامه‌های خود بیان کرد: از اعتماد رئیس‌جمهور برای معرفی اینجانب سپاسگزارم و از همه اظهارنظرهای اعضای  کمیسون کشاورزی در خصوص بنده و نظرات آقایان صادقی و مقصودی تشکر لازم را دارم.

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی ادامه داد: جدیت برای تکالیف قانونی و وظایف حاکمیت در بخش کشاورزی یکی از برنامه‌های اساسی است که در نظر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای رفع تنگناها و موانع تولید برنامه‌های راهبردی داریم، ریل‌گذاری برای شکوفایی بخش کشاورزی از جمله برنامه‌هایی است که برای این حوزه در نظر دارم.

وی ادامه داد: بخش کشاورزی یک بخش چند وجهی است که قسمت‌های زیادی از صادرات غیر نفتی و قسمت قابل ملاحظه‌ای از صنایع را‌‌‌ به خود اختصاص داده است. رشد بخش کشاورزی علیرغم تحریم‌های ظالمانه ۷.۸ درصد بوده است و با وجود همه مشکلات بخش کشاورزی ظرفیت‌های بی بدیلی وجود دارد که می‌تواند موجب رشد اقتصادی کشور باشد.

خاوزی با بیان این‌که تأمین غذای کافی و جهش تولید در بخش کشاورزی باید در قالب زنجیره‌های مختلف شکل بگیرد، گفت: اگر بخواهیم محصولات تولیدی برای عرضه مطمئن داشته باشیم، باید از رویکرد عرضه به مصرف تغییر جهت دهیم.

وی ادامه داد: نبود اطلاعات برخط واقعی سطح زیر کشت و هم چنین عدم الگوی کشت مناسب در بخش کشاورزی از محورهایی که مشکلات را رقم می‌زند و  یکی از مهم‌ترین راهکارهای رفع این معضلات سیستم‌های یکپارچه اطلاعات است.

ادامه دارد...

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بخش کشاورزی جهاد کشاورزی رئیس جمهور رشد مشکلات بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی از دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: به صورت مستمر با شرکت‌های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می‌کنیم‌ که شخص استاندار تهران هم حضور دارند.

وی افزود: در این جلسات نقطه نظرات خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و البته در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکار خوبی برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

سردار ولیپور گودرزی در ادامه بیان کرد: همکاران پرتلاش ما در طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه، با هماهنگی کامل دستگاه قضایی، موفق به شناسایی و دستگیری 57 نفر از سارقان حرفه‌ای خودرو و محتویات آن شدند.

وی ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد 20 دستگاه خودروی مسروقه و 15 دستگاه موتور و 2 هزار قطعه دزدی، کشف و ضبط شد.

ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها به صورت مستمر و هفتگی با موضعات مختلف در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشت علوفه دیم در۴۰۰ هکتاراز زمینهای کشاورزی ارومیه
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • جزئیات تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • تنگناهای اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند