Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین،  جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس به بررسی رای اعتماد به کاظم خاوازی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اختصاص یافته بود. طبق آیین نامه داخلی مجلس در جلسه رای اعتماد دو موافق و دو مخالف وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی هر کدام به مدت ۱۵ دقیقه صحبت می کنند، البته نمایندگان موافق و مخالف می توانند نیم یا تمام وقت خود را به نماینده دیگری بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی ۳۰ دقیقه فرصت ارائه برنامه های خود را دارد و رییس جمهوری(معاون اول رییس جمهوری)  می تواند به مدت یک ساعت از برنامه های وزیر پیشنهادی خود دفاع کند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که امروز به جای رئیس جمهور به پارلمان آمده بود در دفاع از کاظم خاوازی، گفت: از مجلس تشکر می کنم که در این مقطع بسیار حساس کشور جلسات علنی خود را برگزار کرد و به بررسی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کشاورزی پرداخت.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم بر مشکلات پیش روی کشور در بخش های مختلف غلبه پیدا کنیم و مردم عزیز ایران که گرفتار کرونا هستند سریعتر از این ویروس منحوس نجات پیدا کنند و خداوند به همه گرفتاران شفای عاجل عنایت کند.

جهانگیری با بیان اینکه سال 98 سال بسیار سختی بود، گفت: گرفتاری های متعددی برای جمهوری اسلامی پیش آمد ولی به فضل الهی این سال را با خوبی پشت سر گذاشتیم. با مساله سیل و زلزله درگیر بودیم، مساله ترور سردار عزیز و دلاور اسلام سردار سلیمانی رخ داد که حادثه بسیار تلخ و یک جنایت بسیار ضدانسانی بود که آمریکا انجام دادند و قلب ملت ایران و آزادی خواهان جهان را داغدار کرد ولی به فضل الهی خون این شهید همه مردم را گرد هم جمع کرد و تشییع باشکوهی برگزار شد و پیام روشنی به آمریکایی ها داد. حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی و شهادت هموطنان مان رخ داد و آخر سال هم درگیر کرونا شدیم که هنوز هم درگیر هستیم.

وی گفت: ستاد مقابله با کرونا که به تصویب شورای عالی امنیت ملی شکل گرفت و با ریاست رئیس جمهور تشکیل می شود تاکید و تلاش دارد که از این بحران با کمترین ضایعات عبور کنیم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: یکی از مهمترین کارهایی که دولت در دستور کار خودش قرار داد این است که تاب آوری مردم را افزایش دهد به همین منظور تصمیمات اقتصادی خوبی گرفته شد و بیش از 100 هزار میلیارد تومان اعتبار تامین شد. همچنین رهبری هم موافقت کردند که یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی اختصاص داده شده که بخش بزرگی از مشکلات حل شود.

جهانگیری تاکید کرد: سال گذشته کمترین استفاده از منابع نفتی از بودجه کشور داشتیم در شرایط تحریم های ظالمانه آمریکا 135 مییون تن کالا صادر شد و 35 میلیون تن کالا وارد کشور شد.رضد اقتصادی کشور به سمت مثبت حرکت کرد و همه بخش های اقتصادی کشور رشدش مثبت شد. 

این خبر درحال تکمیل است...

2727

کد خبر 1374277

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کاظم خاوازی اسحاق جهانگیری وزیر پیشنهادی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با همتای خود ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ ها تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت نامه‌های دفاعی و تخصصی تاکید نمودند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور، مینسک آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌نماید.

دیگر خبرها

  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند