Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@04:26:34 GMT

بازرسی از اماکن ورزشی در فارس ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۴۲۰۷

بازرسی از اماکن ورزشی در فارس ادامه دارد

رئیس هیات پزشکی ورزشی فارس گفت: بازرسی‌ها جهت کنترل تعطیلی اماکن ورزشی همچنان در فارس ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس به نقل از سایت هیات پزشکی ورزشی ، رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس، گفت: آموزش اولویت ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان است که به طور جد از طریق فضای مجازی به صورت آنلاین و شبانه روزی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کاوه باشتی با تقدیر از شهروندان فهیم استان و جامعه ورزش، با بیان اینکه از زمان بروز کرونا کمیته استانی مبارزه با این بیماری در هیات پزشکی تشکیل شد، گفت: با تقسیم وظایف زیر گروه‌های پزشکی، روانشناسی و تغذیه به سرعت تشکیل و ارایه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی آغاز شد. رئیس ستاد مقابله با کرونا در ورزش فارس با اشاره به عدم برگزاری حضوری دوره‌های آموزشی جهت جلوگیری از تجمع و شیوع کرونا، اظهار داشت: آموزش در هر زمان اولویت هیات پزشکی ورزشی استان بوده است، اما در این زمان که امکان برگزاری دوره‌های حضوری نیست با برگزاری و تقویت آن در شبکه‌های مجازی اقدام کردیم و بیشتر از گذشته به انتقال مطالب مورد نیاز جامعه ورزش پرداختیم. او در ادامه به بازرسی‌های متعدد جهت کنترل تعطیلی اماکن ورزشی اشاره کرد و ابراز داشت: ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های استان فارس همچنان به صورت شبانه روزی فعال است و تمام اماکن ورزشی در سطح استان را زیر نظر دارد. رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس به خدمات ارائه شده توسط ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان اشاره کرد و افزود: در ابتدای بروز بیماری کرونا با تهیه و توزیع مطالب آموزشی در سطح باشگاه‌های ورزشی به صورت پوستر، فیلم، موشن گرافیک، فایل‌های پی دی اف، گزارش‌های خبری در شبکه‌های مجازی با همکاری و همراهی جامعه ورزش و قهرمانان به سوی مبارزه با این ویروس رفتیم. باشتی تصریح کرد: هماهنگی با فدراسیون پزشکی ورزشی و اجرای دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد کشوری مبارزه با کرونا در ورزش، شرکت در جلسات مختلف ستاد استانی کرونا، هماهنگی با مدیرکل محترم ورزش و جوانان فارس و همچنین اجرای دور کاری در هیات پزشکی استان و شهرستان‌ها از جمله اقداماتی بود که در راستای فاصله گذاری اجتماعی انجام شد. او عنوان کرد: در این شرایط، هیچ چیزی مهم‌تر از سلامتی جان مردم نیست و سلامتی مردم خط قرمز ما محسوب می‌شود پس در صورتی که باشگاهی به تاکید و توصیه مراکز ذی‌صلاح تمکین نکند، با آن برخورد جدی‌ خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی کرونا در ورزش اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت