Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید بنی فری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به هیچ عنوان خرید گندم به صورت توافقی در سطح استان صورت نمی‌گیرد و تمام عملیات خرید گندم در سطح استان با توجه به دستورالعمل ابلاغی به صورت تضمینی خواهد بود

وی افزود: خرید گندم و کلزا تولیدی کشاورزان خوزستانی توسط دلالان و واسطه‌ها و خروج آن از استان و کشور نگرانی‌های زیادی ایجاد کرده است و تعاون روستایی استان با جدیت مانع چنین اتفاق غیرقانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان پیش از این از کشاورزان استان درخواست کرد که گندم و کلزای خود را به دلالان نفروشند و دسترنج خود را تحویل شبکه‌های تعاون روستایی و غله بدهند و وجه آن را به صورت نقدی دریافت کنند.

مدیر تعاون روستایی خوزستان افزود: طی نامه‌های ارسالی از سوی مدیریت تعاون روستایی و همچنین مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان به سایر رؤسای شهرستان‌ها و همچنین مدیران عامل اتحادیه‌ها، خرید گندم به صورت توافقی را خارج از عرف و اصول تلقی می‌شود و چنین اقدامی ممنوع است.

بنی فری در پایان تأکید کرد: به طور قطع اگر گزارشی مبنی بر خرید توافقی گندم توسط عاملان تعاون روستایی در مراکز خرید مشاهده شود با خاطیان و متخلفان برخورد خواهد شد و انتظار می‌رود همه محصول گندم و کلزای تحویلی از کشاورزان در مراکز خرید در سامانه‌های مربوط به شرکت غله و خدمات بازرگانی ثبت شود.

کد خبر 4895460

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاون روستایی خوزستان خرید گندم ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی گرگان شهرکرد ایلام بیرجند بارش باران طرح غربالگری روز طبیعت ماسک طبی استانداری قزوین تعاون روستایی خرید گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است.

به گزارش مشرق، یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان