Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا گروسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارفرمایانی که کارشناسان اتباع خارجی را در مجموعه خود به کار گرفته‌اند برای تمدید پروانه اشتغال آنها تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری نیازی به مراجعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ندارند.

وی با اشاره به طرح غربالگری نیروی کار، اضافه کرد: اکثر واحدهای تولیدی استان برای غربالگری کارگران به وسیله کارشناسان بهداشت مستقر در شرکت اقدام کرده‌ و اقدامات پیشگیرانه از جمله تب سنجی، ضدعفونی ورودی کارگاه به صورت مستمر و اجبار به استفاده از وسایل ایمنی فردی از قبیل ماسک، دستکش و فاصله گذاری اجتماعی را اجرا نموده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروسی افزود: پروتکل‌های بهداشتی و توصیه‌های عمومی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا و قطع زنجیره شیوع آن به واحدهای تولیدی استان ابلاغ شده است و در رصدها و بازدیدهای میدانی نیز بر اجرای اقدامات مشاوره‌ای و پیشگیرانه طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت تاکید گردید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اضافه کرد: با توجه به تعطیلی بسیاری از مشاغل بر اثر شیوع کرونا، بیمه بیکاری به تمامی کسانی که مشمول قانون کار و تامین اجتماعی هستند پرداخت می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوط ثبت نام کنند.

گروسی افزود: تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در این زمینه ثبت نام کرده اند که پرونده‌های آنها در مراحل رسیدگی و اعلام نتیجه به متقاضیان قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اشتغال بیکاری قانون کار کار و رفاه اجتماعی وزارت بهداشت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد- کاترین فیونا جین نیوتن "معاون مدیر منطقه ای  برنامه جهانی غذا در قاهره" به اتفاق نگار گرامی سرپرست بخش برنامه ریزی دفتر منطقه ای و مایسا الغریباوی نماینده برنامه جهانی غذا در ج.ا.ا.در سفر یک روزه خود به استان یزد ضمن دیدار با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد از مهمانشهر تفت بازدید کردند. 

وی پس از گفتگو با مدیر مهمانشهر و بازدید از انبار ، کارگاه معیشتی و نانوایی و همچنین روند و تاثیرگزاری کمکهای برنامه جهانی غذا بر پناهندگان، بررسی نیازها و مشکلات به ویژه در حوزه فعالیتهای سازمان، درخصوص نیازها و پیشنهادات و افزایش بودجه برای پناهندگان ساکن در ایران قول بررسی و مساعدت داد. 

در این دیدار محسنی راد بر همت و تلاش بیشتر سازمانهای بین المللی بر اختصاص بودجه مناسب جهت کاهش مشکلات اتباع خارجی بویژه اتباع آسیب پذیر در حوزه مهارت آموزی و معیشت تاکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی