Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سهراب رئیسی، مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال وبختیاری اظهار کرد: کلنگ‌زنی ۲۱ طرح‌هادی روستایی با ۷ میلیارد تومان اعتبار و کلنگ‌زنی ساختمان اداری شهرستان فارسان با ۲ میلیارد تومان اعتبار از جمله این طرح‌ها است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همچنین ۱۳ طرح‌هادی روستایی با ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۴۶ واحد مسکونی در شهرستان لردگان و شهرکرد با ۹ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی ادامه داد: همچنین ۳۵ هزار و ۳۰۰ واحد مقاوم سازی شده استان از محل طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی افتتاح می‌شود که مجموع اعتبار این واحدها تاکنون ۴۲۴ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: به علت شیوع ویروس کرونا در استان امکان برگزاری برنامه‌های افتتاحیه وجود ندارد بنابراین افتتاح رسمی پروژه‌ها به زمان دیگری موکول می‌شود.

کد خبر 499183 برچسب‌ها استان چهار محال و بختیاری مسکن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان چهار محال و بختیاری مسکن میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری، حجت الله رئیسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان سامان از کارخانه فرآورده های گوشتی شقایق سامان تولید کننده سوسیس و کالباس، واقع در شهرک صنعتی شهر سامان فاز یک به منظور بررسی مسائل و مشکلات در عرصه تولید و همچنین برآورد آرد مصرفی ماهانه کارخانه بازید نمودند.

وی افزود: ظرفیت تولیدی این واحد تولیدی ۳۵۰۰تن درسال و با اشتغال ۱۰نفر می‌باشد.

رئیسی خاطر نشان کرد: فرآورده های گوشتی شقایق سامان بعد از ۷ سال تعطیلی سال گذشته مجدد به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان در پایان گفت : توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی‌ از راهکارهای موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.


۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902961

دیگر خبرها

  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است