Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوییز سوارز از ورود نیمار یا لائوتارو مارتینز به بارسلونا استقبال می‌کند و گفت آن‌ها در صورت پیوستن به تیم باید برای جایگاه خود مبارزه کنند.

طرفداری- مصدومیت لوییس سوارز و بالا رفتن سن او باعث شده بارسلونا به دنبال جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر باشد و حتی نام نیمار نیز پیرامون بارسا شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، موندو دپورتیوو مصاحبه‌ای را با لوییس سوارز 32 ساله ترتیب داده و نظر او درباره علاقه بارسا به این دو بازیکن را جویا شده است:

این روزها صحبت درباره بازیکنان مشکل است. با توجه به شرایط امروز دنیا، صحبت درباره این که کدام یک از این بازیکنان به بارسلونا خواهند آمد مشکل است چون همه چیز پیچیده شده است اما می‌توانم بگویم نیمار و مارتینز بازیکنان بزرگی هستند. مسلما همه نیمار را می‌شناسیم و او بازیکنی محوری است زیرا او هنوز می‌تواند کمک زیادی به تیم انجام دهد. از نیمار استقبال خواهیم کرد. لائوتارو بازیکنی است که در ایتالیا پیشرفت زیادی کرده است. حرکات او به عنوان یک شماره نه بسیار زیباست و نشانگر این است که او مهاجم بزرگی است.

آیا از ورود آن‌ها به بارسلونا راضی خواهید بود؟

راضی بودن یک فرد مهم نیست بلکه باشگاه باید از جذب بازیکنان جدید راضی باشد. هدف بازیکنان جدید مثل سایر بازیکنان تیم باید کسب تمام جام‌ها باشد. سپس رقابت سالمی با یکدیگر خواهیم داشت و همیشه این رقابت سالم در بارسلونا وجود دارد. بازیکنانی که به بارسلونا می‌آیند باید برای جایگاهشان در تیم مبارزه کنند و به تیم کمک کنند تا موفق شوند چون موفقیت تیمی همیشه در اولویت است. این برای همه بهتر خواهد بود و چنین امری باعث تقویت تیم می‌شود.

 آینده شما چگونه خواهد بود؟ صحبتی با باشگاه درباره تمدید قرارداد داشته‌اید؟

نه، هنوز چیزی نمی‌دانم. قبلا گفته‌ام که شرایط تمدید قراردادم به چه شکل است اما فکر می‌کنم این مورد را باید به آینده موکول کنیم زیرا جهان روزهای سختی را سپری می‌کند. پس از پشت سر گذاشتن این شرایط، در خصوص آینده به بحث خواهیم نشست. در حال حاضر با بارسلونا قرارداد دارد و به چیزی غیر از پایبندی به قراردادم فکر نمی‌کنم. سپس با باشگاه در خصوص تمدید قرارداد صحبت خواهیم کرد و رابطه ما همیشه خوب است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: ما بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتبال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی با اشاره به نقش سرمربی ازبکستان گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌کذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. اما مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899953

دیگر خبرها

  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا