Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@21:05:47 GMT

برنامه‌های متنوع دهه مهدویت در اندیمشک برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۴۶۱۶

برنامه‌های متنوع دهه مهدویت در اندیمشک برگزار می‌شود

سراج‌الدین از برگزاری برنامه‌های متنوع دهه مهدویت توسط شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق و هیات مهدی موعود (عج) در اندیمشک خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از ۱۴ فروردین آغاز شده‌اند و تا ۲۴ فروردین ادامه دارند.

«مهراب سراج‌الدين» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص برنامه‌های شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق و هیات مهدی موعود (عج) اندیمشک در دهه مهدویت اظهار کرد: برنامه‌های اين دو مجموعه فرهنگی ویژه دهه مهدويت از ۱۴ فروردین آغاز شده اند و تا ۲۴ فروردین ادامه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق اندیمشک به بحران ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری تجمعات و مراسمات اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه حجاب ویژه دختران سنین ۱۲ الی ۲۰ سال (یک جمله در مورد حجاب)، برگزاری مسابقه نقاشی انتظار ویژه كودكان ۴ الی ۱۰ سال در فضای مجازی، توزيع پوستر خانواده منتظر درب منازل، برپايی ايستگاه خطاطی صلواتی بر روی شيشه وسايل نقليه شخصی و عمومی، برگزاری مسابقه پیامکی موعود عشق (دلنوشته‌ای به امام زمان‌(عج) و اجرای برنامه مناجات شعبانیه و جشن ولادت ساعت ۱۹ عصر چهارشنبه در محل پادگان دوکوهه با نام چهارشنبه مهدوی (پخش زنده از طریق گوگل و اینستاگرام) از جمله برنامه‌های برنامه‌ریزی شده توسط جوانان این دو مجموعه در دهه مهدویت هستند.

 

وی با بیان اینکه امسال با توجه به وجود ویروس کرونا جشن و همایش تخصصی مهدویت لغو شده و برگزار نمی‌شود اذعان داشت: با کمک خیرین و مهدی یاوران شهرستان اندیمشک در روز ولادت امام زمان (عج) بسته‌های غذایی، اقلام بهداشتی و ماسک میان اقشار آسیب‌پذیر این شهرستان توسط جوانان مهدوی توزیع می‌شود.

 

سراج‌الدین تصريح كرد: اين ويژه برنامه‌ها به همت نوجوانان و جوانان، خیرین مهدوی و مردم ولایتمدار انديمشک بدون حمایت‌های دولتی هر ساله در دهه مهدویت برگزار می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه این مجموعه‌های مهدوی ۱۷ سال است که تشکیل شده‌اند خاطر نشان کرد: دغدغه این مجموعه‌ها مکانی ثابت برای فعالیت نوجوانان و جوانان است که در همین راستا از خیرین و دلسوختگان امام زمان (عج) انتظار می‌رود تا در خصوص اعطای زمینی برای ساخت مجموعه مهدی یاوران شهرستان اندیمشک همیاری و مساعدت کنند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: جوانان مهدوی دهه مهدویت اعیاد شعبانیه اندیمشک دهه مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان

حسین خواجه مظفری در نشست خبری که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر (۵ تا ۱۱ اردیبهشت) ۲۱۰ برنامه متنوع برگزار می‌شود.

او افزود: شب گذشته ۲۳ کارگر گلستانی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران اعزام شده اند.

خواجه مظفری ادامه داد: برگزاری همایش، تجلیل از کارگران برتر، دیدار با خانواده آسیب دیده کارگر، عطر افشانی گلزار شهدا، افتتاح دفاتر کاریابی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام است.

او افزود: ۲۹۵۹ کارگر گلستانی در سال ۱۴۰۲ بیمه بیکاری دریافت کردند که این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱،۱۵ درصد کاهش داشته است.

خواجه مظفری گفت: در حال حاضر ۳۵۲ تشکل کارگری در استان فعال هستند و این آمار نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان