Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:50:06 GMT

توقف ضدعفونی خیابان ها تا پایان بارش ها

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۴۶۴۷

توقف ضدعفونی خیابان ها تا پایان بارش ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد پذیرا دبیر پشتیبانی و مقابله با ویروس کرونا معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به دلیل رقیق شدن مواد ضدعفونی کننده در زمان بارش باران، انجام عملیات ضدعفونی معابر شهری موثر نبوده و این مواد در باران خاصیت خود را از دست می‌دهند.

او ادامه داد: مدیریت شهری در جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا بصورت ۲۴ ساعته در سطح شهر اقدام به ضدعفونی با استفاده از نیرو‌های خدمات شهری، نیرو‌های آتش نشانی و نیرو‌های داوطلب و جهادی می‌کند که این عملیات به صورت پیوسته در حال انجام است و تنها با شروع بارش ها، این عملیات متوقف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر پشتیبانی و مقابله با ویروس کرونا معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: علت این توقف، رقیق شدن مواد ضدعفونی کننده در زمان بارش است که کارایی خود را از دست میدهند.

پذیرا افزود: به طور معمول همزمان با ارسال اطلاعیه اداره کل هواشناسی مبنی بر پیش بینی بارش‌ها، عملیات گسترده ضدعفونی در شهر متوقف می‌شود و تنها عملیات‌های متمرکز در نقاط حساس و درخواستی همانند بیمارستان ها، مراکز درمانی و .. آن هم تا قبل از شروع بارش‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ضدعفونی کردن بارش برف و باران ویرس کرونا بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس حد فاصل میان خیابان برغان و شریعتی و حد فاصل خیابان چالوس تا کوچه مهارج، کوچه‌های ناهید، مهرگان، گندم بخش شمالی، دانش، لاله، کرمی، گنجی، حافظ، گلشن، مدرسه مهاجر، عارف، هما و فرعی‌های منشعب در روز چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ اقدام کند.

از ساکنان درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد. به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است.

در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • افزایش عملیات‌های حزب الله در پاسخ به تهدیدهای صهیونیست‌ها/ توقف جنگ در نوار غزه شرط مقاومت برای پایان درگیری در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس
  • جاری شدن سیلاب در البرز
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • بزرگ‌ترین فرودگاه جهان در دبی/ هلند میزبان آینده‌نگرترین محله دنیا
  • توقف تردد خودروها در بعضی از خیابان های شهر ایلام به اثر سیلاب
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود