Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مدیرکل گمرکات استان مرکزی گفت: در سال گذشته، درآمدهای وصولی ملی و استانی به بیش از ۲۳۹۶ میلیارد ریال رسیده است.

اسماعیل حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال ۹۸ میزان درآمد مالیات بر ارزش افزوده نیز به بیش از ۱۸۶۰ میلیارد ریال رسید. میزان درآمدهای گمرکی استان مرکزی در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ رشد ۳۹ درصدی و میزان مالیات بر ارزش افزوده نیز رشد ۲۹ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی بازه زمانی ذکر شده ۷۲۷ پرونده قاچاق انواع کالا در گمرکات استان مرکزی تشکیل شده که حجم ریالی این پرونده‌ها مجموعا بیش از ۱۱۸۶ میلیارد ریال است.

مدیرکل گمرکات استان مرکزی تصریح کرد: در این مدت از لحاظ تعداد پرونده‌های تشکیل شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد و از نظر مجموع حجم ریالی پرونده‌ها ۱۶۶ درصد رشد مشاهده می شود. تعداد پرونده های با ارزش ریالی بیش از ۱۰ میلیون ریال نیز ۶۶۴ فقره بوده است.

حسینی کالاهای کشف شده را شامل کودشیمیایی، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی غیربرقی، لوازم خانگی برق، پوشاک، سم کشاورزی و ... عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گمرك درآمد میلیارد ریال استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ابوالفضل تحریری، از صدور کیفرخواست برای متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی با ترفند ارائه رسید جعلی خبر داد و گفت: اغلب قربانیان رسیدهای جعلی از میان فروشندگان طلا، گوشی تلفن همراه و لوازم الکترونیکی هستند.

وی با بیان اینکه با وصول شکایت‌های متعدد مبنی بر خرید طلا از طریق پرداخت بانکی جعلی با مشخصات یکسان، پرونده قضایی در شعبه هفت بازپرسی تشکیل و متهم این کلاهبرداری دستگیر شد افزود: این متهم از ۱۸ شاکی پرونده بیش از ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

معاون دادستان قم در خصوص شگرد این کلاهبرداری گفت: این متهم سابقه دار با جستجو در آگهی‌های سایت دیوار و شناسایی فروشندگان طلا، گوشی تلفن همراه و اقلام با ارزش، برای اعتماد سازی بخش اندکی از مبلغ خرید را به عنوان بیعانه پرداخت و بقیه را به پرداخت الکترونیکی از سامانه موکول و با ارائه رسیدهای جعلی اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده است.

وی با بیان اینکه هشدارهای مکرر در خصوص این نوع کلاهبرداری به شهروندان داده شده است تصریح کرد: در خرید و فروش‌های اینترنتی به خصوص در مبالغ بالا از دریافت وجه اطمینان کامل حاصل کنند و به هیچ وجه به وعده پرداخت‌های زمان دار مانند پرداخت بانکی پایا اعتماد نکنند.

کد خبر 6099439

دیگر خبرها

  • جریمه۱۵ میلیارد ریالی فروشنده تجهیزات تقلبی آسانسور در کرمانشاه
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰هزار ‌میلیارد ریالی شیلاتی در خوزستان
  • جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد
  • افزایش ۶۰ درصدی درآمدهای مالیاتی استان سمنان
  • دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی