Web Analytics Made Easy - Statcounter

میانگین نرخ دلار در بازار ثانویه(نیما) در ١٧ روز ابتدایی سال ٩٩ به ١٣٩٧٧ تومان رسید. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ اقتصادی پول | ارز | بانک نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران در گزارشی به عملکرد بازار ثانویه در 17 روز نخست امسال پرداخته و نوشته است: میانگین نرخ خرید هر دلار آمریکا در بازار ثانویه تا روز 17 فروردین ماه امسال برابر با 13 هزار و 977 تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 65 درصد رشد نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش میانگین نرخ خرید هر دلار آمریکا در این بازار در 17 روز نخست سال 98 برابر با 8 هزار و 483 تومان بوده است.

همچنین در این گزارش آمده است که از روز پنجم فروردین ماه تا پایان روز هفدهم فروردین ماه 181 میلیون یورو ارز حاصل از صادرات در بازار ثانویه به فروش رسیده است که 28 درصد کمتر از مدت زمان مشابه سال قبل است.

در 17 روز نخست سال گذشته در این بازار 252 میلیون یورو در بازار ثانویه ارز حاصل از صادرات به فروش رسیده بود.

همچنین میزان خرید ارز برای واردات از طریق بازار ثانویه نیز در مدت زمان مورد گزارش با 59 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال 98 به 89 میلیون یورو رسیده است.

بر این اساس کماکان 92 میلیون یورو ارز حاصل از صادرات در بازار ثانویه وجود دارد که درخواستی برای واردات از طریق آن وجود نداشته است.

این گزارش همچنین به بررسی عملکرد بازار ثانویه در روز 17 فروردین ماه پرداخته و نوشته است: در این روز جریان خرید و فروش ارز در سامانه نیما بهبود یافت و رقم خرید ارز برای واردات به 28 و رقم فروش ارز حاصل از صادرات به 70 میلیون یورو رسید.

انتهای پیام/

R1012123/P1012123/S7,79/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بازار سکه و ارز بانک مرکزی قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بانک مرکزی قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار بازار سکه و ارز بانک مرکزی قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار ارز حاصل از صادرات بازار ثانویه میلیون یورو فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر کل گمرک استان سمنان گفت:  در فروردین  امسال ، ۲۹ هزار تن کالا شامل مواد شوینده - کربنات سدیم ، هیدروکربن   و سیم و کابل به ارزش ۱۰ میلیون دلار از گمرکات استان سمنان به ۳۴ کشور جهان صادر شد که به لحاظ وزن ۹۶ درصد و به لحاظ ارزش صادراتی ۸۰ درصد نسبت به فروردین سال گذشته افزایش داشته است.
مرتضی حاجیان نژاد با بیان اینکه در این مدت هزار و ۵۵۰ تن کالامواد اولیه و ماشین آلات واحد‌های تولیدی به ارزش شش میلیون ۵۰۰ هزار دلار به گمرکات استان سمنان وارد شده است  گفت: تراز تجاری یک ماهه استان سه میلیون ۵۰۰ هزار دلار و مثبت بوده است.
حاجیان نژاد همچنین گفت: بر اساس تحلیل‌های آماری ، میزان تجارت خارجی استان سمنان در سال گذشته ۳۸۵ میلیون دلار بوده که نسبت به سال قبل از آن ۵۹ درصد رشد داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ظهور شیوه عجیب در معاملات مسکن در ایران | علت چیست؟
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال