Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:03:58 GMT

تداوم گندزدایی معابر شهری آستارا

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۴۹۰۱

تداوم گندزدایی معابر شهری آستارا

ایسنا/گیلان شهردار بندر مرزی آستارا گفت: از ۴۵ روز گذشته تاکنون، عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری و توزیع رایگان مواد ضدعفونی کننده در میان شهروندان آغاز شده است و همچنان تداوم دارد.

جواد معیتی در جمع  خبرنگاران اظهار کرد: آنچه که از زمان شیوع ویروس کرونا در کشورمان مشهود است، ایثار و از جان گذشتگی جامعه پزشکی، پرستاران و کادر بهداشت و درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه واحد فضای سبز و سایر واحدهای شهرداری با هدف پاسداشت زحمات صادقانه و خالصانه مدافعان حریم سلامت، محوطه بیمارستان شهید دکتر بهشتی این شهرستان را گلکاری و درختکاری کردند، خاطرنشان کرد: این اقدام شادابی، طراوت بهاری و روحیه امید را در محوطه بیمارستان هم در میان کادر زحمتکش و هم بیماران تقویت می کند.

معیتی در بخش دیگر سخنان خود به ضدعفونی معابر شهری اشاره و تصریح کرد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی کوچه ها و معابر اصلی شهر از دیگر اقدامات شهرداری می باشد که از ۴۵ روز گذشته تاکنون بی وقفه در حال انجام است.

وی افزود: شهرداری آستارا علاوه بر ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر به شکل مداوم بازار بزرگ ساحلی و شهرک عباس آباد را نیز ضدعفونی کرده است که از اماکن پرتردد و با تراکم از نظر جمعیتی محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه در مدت مذکور مقادیر قابل توجهی مواد ضدعفونی کننده به شکل رایگان در میان شهروندان توزیع شده است، اضافه کرد: در این خصوص واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نقش بسزایی را داشته اند که علاوه بر وظیفه ذاتی شان به آنها محول شده است.

شهردار آستارا ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان آستارا برای عدم حضور در پارک ها و تفرجگاه ها و رعایت اصول قرنطینه، اضافه کرد: شکست کرونا بدون همدلی و همکاری محقق نخواهد شد که شهروندان این بندر مرزی در این زمینه پیشگام هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گندزدايي مواد ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در ۴ ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و خیابان شهید استکی آبگرفتگی ایجاد شده رفع شد.

بیشتر بخوانید

رفع آبگرفتگی محور‌های چهارمحال و بختیاری

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: بیشتر آبگرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود نمودن مسیر آب توسط زباله‌ بوده که برخی شهروندان به دلیل عدم رعایت این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیرو‌های خدمات شهری در حالت آماده باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آبگرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم