Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سیدمرتضی سقاییان‌نژاد شهردار قم  با تشریح برنامه‌های شهرداری در سال ۹۹ گفت: شرایط کنونی و گسترش ویروس کرونا نمی‌تواند شهرداری را از انجام وظایف ذاتی خود غافل کند.

سقاییان‌نژاد تغییر در اولویت برنامه‌های شهرداری را یکی از تصمیمات مهم شهرداری در سال ۹۹ دانست و افزود: البته در شرایط اپیدمی ویروس کرونا اولویت برنامه‌های شهرداری حفظ سلامت شهروندان بوده و تغییرات کلی در برنامه‌ها صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قم سال ۹۹ را سالی پر چالش برای شهرداری قم عنوان و تصریح کرد: تغییر اولویت‌ها و برنامه‌های شهرداری در جهت کنترل ویروس کرونا تنها بخشی از برنامه‌های ذاتی شهرداری را تحت تأثیر قرار داده و ممکن است برنامه‌های کلی شهرداری با تأخیر اجرا شود.

او یکی از اولویت‌های سال ۹۹ را ساماندهی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر اعلام و یادآورشد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بودجه سال ۹۹ شهرداری قم ۱۰۵ میلیارد تومان بودجه برای پارکینگ سازی اختصاص داده شده است.

سقاییان‌نژاد ادامه داد: میدان روح‌الله، یاران، صحن شرقی، فقیهی و سپهر ۵ پارکینگی است که در برنامه سال ۹۹ ساماندهی شده و تنها پارکینگ شرقی با ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ دستگاه در اولویت قرار گرفته است.

شهردار قم بودجه موردنیاز برای آزادسازی ادامه پارکینگ شرقی را بیش از ۴۰ میلیارد تومان دانست و گفت: سال ۹۹ سال نهضت پارکینگ سازی بوده و امیدواریم بتوانیم با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به این هدف دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرداری قم برنامه های شهرداری سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان گفت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری های استان است. وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های استان پرداخت شد.
معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده است، ادامه داد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح های عمرانی است.
روستا بیان کرد: انتظار می رود شهرداری های سه شهر بزرگ استان فهرستی از طرح های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی، اعتبارات اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳