Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی همراهی خوبی در بعد ارتقاء احساس امنیت و آرامش با نیروی انتظامی داشته‌اند؛ امیدواریم بتوانیم ارتقاء در حوزه رسانه و تعاملات پلیس و رسانه را سال آینده داشته باشیم.

او با اشاره به انجام بیش از ۵ هزار و ۴۳۸ طرح عملیاتی، موضوعی، منطقه ای، حجمی ونقطه‌ای در بخش‌های مختلف در سال جاری، بیان کرد: بیش از ۹۰۶ هزار تماس مردمی نیز در سامانه ۱۱۰ ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش در این راستا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در حوزه اقدامات پیشگیرانه جرایم، استفاده از شبگرد و نگهبان انجام و بیش از ۵ هزار نفر در این خصوص ساماندهی و آموزش داده شد.

او با بیان اینکه اولویت‌های مأموریتی پلیس در چند بخش از جمله مبارزه با مواد مخدر، قاچاق و کاهش تصادفات جاده‌ای بوده، ابراز کرد: در این ۳ بخش امسال توفیقات خوبی کسب شده است.

سردار کامرانی‌صالح عنوان کرد: در بحث کالای قاچاق نیز امسال ۱۹ درصد افزایش کشفیات را داشتیم که ارزش ریالی آن بیش از ۲۱۶ میلیارد تومان برآورد شده و بیش از ۳ هزار نفر در این خصوص تشکیل پرونده و تحویل مراجع شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه سال گذشته در مبارزه با مواد مخدر بیش از ۵.۵ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است، یادآور شد: ۷۱ باند در این راستا منهدم و بیش از ۱۰ هزار مصرف کننده و توزیع‌کننده دستگیر شدند؛ ۱۰۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در حوزه فضای مجازی به عنوان یکی از موضوعات مهم یک هزار و ۵۶۲ فقره پرونده تشکیل شد که افزایش بیش از ۱۳۶ درصدی را در این حوزه داشتیم.

او با بیان اینکه جرایم حوزه فضای مجازی کلاهبرداری اینترنتی، برداشت‌های غیرمجاز و ایجاد مزاحمت بوده، ابراز داشت: سال گذشته بیش از ۹۰ درصد جرایم این حوزه کشف و با مجرمان بسته به نوع جرم برخورد شده است.

سردار کامرانی‌صالح با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۸۲ هزار گذرنامه در حوزه امور خدماتی صادر شد، گفت: بیش از ۴۰ هزار فقره گواهینامه نیز در این حوزه صادر و ۷ هزار و ۱۵۸ موتورسیکلت و ۱۶ هزار ۷۳۸ فقره خودرو شماره گذاری شده است.

او در ادامه با اشاره به عزم همگانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا افزود: قطعاً همکاری و همراهی مردم نقش ویژه و تاثیرگذاری در کوتاه شدن عمر این ویروس و روند کاهشی ابتلا و شکست این بیماری در کشور دارد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه با پیگیری و اقدامات پلیس‌های تخصصی و یگان‌های انتظامی با محتکران و افراد سودجو که اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند برخورد جدی صورت می‌گیرد گفت: در همین ارتباط چندین پرونده تخلفاتی تشکیل و برای سیر مراحل مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اخبار ضد و نقیص در خصوص کرونا و آسیب‌های روانی موجود در جامعه که گاهی هشدار‌ها و توصیه‌های پزشکی را بی اثر می‌کند، افزود:مردم به مطلب منتشر شده در فضای مجازی و منابع غیرمعتبر توجه نکرده و اخبار و اطلاعات و همچنین توصیه‌های بهداشتی خود را در این زمینه از منابع رسمی و صدا و سیما دریافت کنند.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کشف مواد محترقه استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با انجام اقدامات تخصصی و با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم، مأموران از حمل و جابه جایی محموله‌ای از مواد افیونی توسط یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی مطلع شده و اقدامات میدانی خود را برای شناسایی محموله مواد مخدر آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در نهایت پس از حضور مأموران انتظامی و کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مورد نظر، کامیون حامل مواد مخدر شناسایی و برای بررسی دقیق‌تر به راننده خودرو دستور ایست صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو و در بازرسی دقیق از آن، مأموران پلیس مقدار ۲۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار گوجه جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به توقیف خودرو حامل مواد افیونی و دستگیری یک سوداگر مرگ خاطر نشان کرد: مأموران پلیس در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 6099381

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • نقش تغذیه مناسب را در کنترل آسم جدی بگیرید
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد